• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

2هزار شهروند عضو طرح دوام هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

2هزار شهروند عضو طرح دوام هستند

مدیر بحران شهرداری ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حامد صفاری بیان کرد:  1500الی 2 هزار نفر از آموزش طرح داوطلب واکنش اضطراری(دوام)  بهره مند شده اند و در حال حاضر عضو دوام هستند.
وی با بیان اینکه طرح داوطلب واکنش اضطراری(دوام) در محلات شهر ارومیه ازسال 95 آغاز شده است، اظهارکرد:  آموزش این  طرح برای شهروندان در فرهنگسراهای شهرداری ارومیه انجام شد .
صفاری با اشاره به اجرای طرح داوطلب واکنش اضطراری ، گفت:  با اجرای این طرح،  در محلات فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی را در بین شهروندان  ترویج  داده می شود.
وی افزایش آگاهی مردم درباره بلایای طبیعی، کاهش خسارات مالی و جانی شهروندان، مشارکت مردم در تصمیم گیری و ارتقای ظرفیت توان مقابله در مواقع بحران از اهداف اصلی اجرای طرح عنوان کرد.
مدیر بحران شهرداری ارومیه آشنایی با مبانی مدیریت بحران، کمک‌های اولیه، اصول و مبانی اطفای حریق، روان‌شناسی بحران، جستجو و نجات و پدافند غیر عامل را از سرفصل آموزشی طرح  دوام برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین جهت آمادگی شهروندان در مقابله با هر گونه بحران احتمالی،  مانور های زیستی شیمیایی و مانوارهای زلزله برگزار شده است.

Print
349 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان