• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

59344  متر مربع از معابر سطح منطقه گلمان آسفالت شدند/ ایمن سازی مسیر منتهی به گلمان از  مطالبات اصلی شهروندان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

59344 متر مربع از معابر سطح منطقه گلمان آسفالت شدند/ ایمن سازی مسیر منتهی به گلمان از مطالبات اصلی شهروندان

رئیس ناحیه منطقه گلمان:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  تهمینه بلند رفتار با بیان اینکه اولویت اصلی در گلمان از زمان شکل گیری مدیریت ناحیه گلمان اجرای عملیات عمرانی است، عنوان کرد: آسفالت معابر خاکی، توسعه فضای سبز و توسعه زیر ساخت های فرهنگی همواره از اولویت های اصلی در سطح گلمان است .
وی با اشاره به نبود فاضلاب شهری در سطح گلمان، اظهار کرد:  مشکل نبود فاضلاب به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان ساکن گلمان بوده که بعد از پیگیری های  متعدد نسبت به رفع آن و ایجاد شبکه فاضلاب اقدام شد .
بلند رفتار با بیان اینکه آسفالت معابر از جمله اولویت های اصلی در گلمان است، عنوان کرد:  از زمان ایجاد مدیریت ناحیه منطقه گلمان تا تاکنون 96777 متر مربع زیر سازی، 59344 متر مربع آسفالت ،  4690 متر مربع لکه گیری آسفالت، 539 متر دال بتن گذاری در سطح گلمان انجام شده است .
وی با اشاره به توسعه فضای سبز با هدف ایجاد رفاه و آسایش شهروندان، گفت:  97500 متر مربع فضای سبز شامل ساخت پارک، ایجاد فضای سبز در حاشیه منطقه و دلتاها، چمن ورزشگاه، بلوارها و  حاشیه شوارع احداث شده است .
بلند رفتار تسطیح و تراز بندی به میزان 43500 متر مربع ، چاله کنی بیش از  5000 عدد، کاشت بیش از 3000 اصله نهال ، کاشت 14500 بوته گل، کاشت پیاز لاله به میزان   7800، احداث فضای سبز در حاشیه منطقه گلمان 4103 متر مربع(دلتاهای حاشیه) و احداث 4 عدد باب پارک  از جمله اقدامات در حوزه توسعه فضای سبز در گلمان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تامین آب برای فضای سبز و توسعه آن از دغدغه های اصلی است، اظهار کرد:  جهت آبیاری فضای سبز گلمان امکان چفر چاه وجود ندارد و آبیاری فضای سبز از طریق تانکرهای آب صورت می گیرد که این نوع از آبیاری نیز با توجه به بعد مسافت با مشکلاتی همراه است.
رئیس ناحیه منطقه گلمان توسعه زیر ساخت های فرهنگی را از جمله مطالبات اصلی شهروندان ساکن عنوان کرد و گفت:  بر این اساس و در جهت حل مطالبات شهروندی یک باب فرهنگسرا در گلمان احداث شد و اکنون شاهد برگزاری کلاس مختلف آموزشی در سطح این فرهنگسرا هستیم.
وی آموزش هایی منجمله آموزش کاشت زعفران، جواهر سازی، پرورش قارچ،  گل های آپارتمانی، گیاهان دارویی، خیاطی،   برگزاری دوره های تخصصی مشاوره روان شناسی و خانواده،  برگزاری طرح دوام ، برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با حوادث غیر مترقبه ویژه دانش آموزان  را از جمله دوره های آموزشی صوت گرفته برشمرد.
بلند رفتار ساماندهی آب های سطحی در سطح گلمان را خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون 4 کیلومتر از کانال دفع آب سطحی لایروبی و 3600 متر جدول گذاری جوی انجام  شده است .
وی خاکبرداری از کل منطقه به میزان 110900 متر مکعب،  اجرای 2000 متر جدول گذاری در پارک ها ، اجرای 3570 متر مربع بتن پلاک ، تک جدول به طول  3000متر، احداث یک باب ایستگاه آتش نشانی،  احداث یک زمین والیبال به مساحت 473 متر مربع، نصب و جاگذاری 14 دستگاه ست ورزشی ، نصب و جاگذای 2 مجموعه پیست بازی کودکان در پارک فلامینگو و پارک بانوان، احداث یک باب سرویس بهداشتی 4 چشمه در پارک درنا، احداث یک باب سرویس بهداشتی 10 چشمه در دست احداث  را از اقدامات عمرانی در سطح گلمان برشمرد.
رئیس ناحیه منطقه گلمان با اشاره به یکی از مطالبات و دغه دغه های اصلی  شهروندان ساکن در گلمان، گفت:  تعریض، ایمن سازی و تامین روشنایی مسیر منتهی به گلمان از جمله مطالبات اصلی شهروندان ساکن گلمان است .
وی مساحت  شهرک گلمان  را به میزان 331272 متر مربع  با تعداد کل واحدهای آپارتمانی به تعداد 2688 واحد عنوان کرد.

Print
297 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان