• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

60 درصد از افق 1404 شهر ارومیه تحقق یافته است/ توسعه پایدار شهر در گرو توسعه فرهنگی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

60 درصد از افق 1404 شهر ارومیه تحقق یافته است/ توسعه پایدار شهر در گرو توسعه فرهنگی

شهردار ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تبریک 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری، بیان کرد:  اکنون شهرداری ها در کنار وظایف شهری خود به حل مطالبات اجتماعی نگاه ویژه دارند چرا که نمی توانند به معضلات اجتماعی چون اعتیاد و تخریب محیط زیست بی تفات باشند.

وی با تبریک روز 14 تیرماه و روز قلم، بیان کرد:  کسانی که در حوزه قلم هستند باید نگاه ویژه به توسعه فرهنگی شهر داشته باشند.

شهردار ارومیه با اشاره به افق 1404،  گفت:  شهر ارومیه در افق 1404، شهر فرهنگی، سبز، سالم، مجهز به حمل و نقل ریلی و فناوری اطلاعات و برخورداری مردم از اقتصاد پویا است که در حال حاضر 60 درصد از این افق تحقق یافته است .

وی با اشاره به یکی از محورهای افق 1404 یعنی شهر فرهنگی، اظهار کرد:  تا زمانی که در شهر فرهنگ توسعه نیابد هر چقدر در جهت رفع مشکلات با اختصاص اعتبار و توسعه زیر ساخت ها اقدام کنیم  باز با مشکلات شهری دست و پنجه نرم خواهیم کرد.

شهردار ارومیه ادامه داد: در حوزه فرهنگی  زمانی موفق خواهیم بود گفتمان و انتقادها در یک چهارچوب خاص و در یک فضای منطقی صورت گیرد، با یک طرفه انتقاد و قضاوت کردن در خصوص مسائل، هیچ مشکل شهری حل نمی شود.

وی با بیان اینکه منشور فرهنگی برای شهر ارومیه توسط دستگاه های فرهنگی ترسیم نشده است،  بیان کرد:  فقط با توسعه زیر ساخت ها نمی توانیم اهداف خود در حوزه فرهنگی را تحقق بخشیم و بیشتر مشکلات شهری با نگاه های فرهنگی شهروندان رفع می شود.

Print
263 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان