• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

638 میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی شهری در مناطق کم برخوردار افتتاح شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

638 میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی شهری در مناطق کم برخوردار افتتاح شد

در این راستا به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی  و با هنر؛ 638 میلیارد ریال پروژه های عمرانی  وخدماتی شهرداری ارومیه  در مناطق کم برخوردار با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ، استاندار آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه و جمعی از مسئولان شهری و استانی به بهره برداری رسید.

به مناسبت هقته دولت بوستان امید،  بوستان نوین دو، بوستان استاد شهریور، پیاده رو سازی معابر مناطق دو و سه  شهرداری( خیابان های هفت تیر، صائب تبریزی،  کمربندی خاتم النبیا، 17 شهریور، خیابان جنوبی، بعثت، خیابان ولیعصر)،  آسفالت ریزی مناطق کم برخوردا رشهری ( کمربندی فاز دو باغ رضوان  جاده سرو، کوچه های پشت مدرسه لیلا، علامه مجلسی ، خیابان های شهید افرند ، کوی رشادت، لاله، محله شهید آیدین کریمی، انتهای بلوار استاد شهریار ، کوچه 6 و 7  شهید بهروش، خیابان فرخی و منشعبات، خیابان شهید فلاح و منشعبات  ، خیابان هشت شهریور و منشعبات  ، خیابان علوی ، زمین های قره آغاج، خیابان سرباز ، زمینهای نقش افکن،  خیابان  های وکیل آباد و کوچه های منشعب، محله کوی بهاران  ، مرمت  و لکه گیری معابر مناطق دو و سه ، احداث  و پوشش دو فقره کانال آخر کمربندی و منطقه کشتارگاه  ، احاث فرهنگسرای محله ای استاد شهریار، جدولگذاری معابر شهری مناطق دو و سه ، اصلاح هندسی  تقاطع مناطق  2 و 3 شهرداری به بهره برداری رسید.


اختصاص دو هزار تن قیر بر ای آسفالت معابر

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهری در مناطق کم‌ برخوردار، با اشاره به آسفالت معابر شهری،  اظهار کرد: در این باره تعهد شهرداری ارومیه آسفالت دو میلیون متر مربع بوده و خوشبختانه تاکنون به نیمی از این تعهد عمل شده است و امیدواریم با توسعه مناطق کمتر برخوردار شهری، این مناطق به ظرفیتی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شوند.

وی بیان کرد:  سال گذشته مبلغ دو میلیارد تومان توسط استاندار آذربایجان‌غربی و دو هزار تن قیر نیز برای آسفالت مناطق محروم ارومیه با سفر وزیر کشور برای توسعه مناطق محروم ارومیه اختصاص یافت.

شهردار ارومیه با ابراز خرسندی از زحمات شورای  اسلامی شهر ارومیه ،گفت: اعضای شورای سوم شهر،از سه سال پیش به صورت شبانه‌روزی در مناطق کمتر توسعه یافته شهری شهری زحمت می‌کشند و امیدواریم با تلاش آنها شاهد احداث پارک و فضای سبز در تمامی مناطق شهری ارومیه باشیم.


بهره مندی  تمام نقاط شهر ارومیه از خدمات شهرداری در  هفته دولت

قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه خوشبختانه در هفته دولت امسال تمامی نقاط شهر ارومیه اعم از مناطق برخوردار و کم برخوردار از خدمات شهرداری ارومیه بهره‌ مند شدند، اظهار کرد: در این زمینه شهرداری ارومیه امسال 64 میلیارد تومان برای مناطق محروم شهر هزینه کرده که معادل یک سوم بودجه کل آذربایجان‌غربی است.

وی با اشاره به اینکه امسال 218 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای استان در نظر گرفته شده است، گفت:  این در حالی است که با وجود کاهش ساخت و سازها، اما 600 پروژه با اعتبار 425 میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی به پروژه های افتتاح شده امسال در هفته دولت اشاره کرد و افزود: آبرسانی به روستاهای محروم، گازرسانی، برق‌رسانی، انجام آبیاری بارانی و قطره‌ای و افتتاح 54 طرح تولیدی از برخی پروژه‌های افتتاح شده امسال بود.

وی خاطر نشان کرد: باید اشتغال و درآمد مناسب توسط مسئولان برای شهروندان ایجاد شود چون درآمد اندک به کرامت مردم خدشه وارد کرده و بنابراین ما به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای هم‌استانی‌ها هستیم.




















Print
980 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان