• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

880 پاکبان در ایام نوروز در آماده باش هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

880 پاکبان در ایام نوروز در آماده باش هستند

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با اشاره به اجرای  طرح چهارشنبه آخر سال اظهار کرد:  با توجه به فاصله کم بین ساعت تحویل سال و مراسمات سنتی چهارشنبه آخر سال برای سرعت بخشیدن به پاک سازی شهر تعداد 880 پاکبان به همراه 131 دستگاه ماشین آلات مربوطه در طول 24 ساعت  در آماده باش  کامل هستند .

به گفته وی پروسه روزانه نظافت شهری در ارومیه در ایام عید بصورت پیوسته همچنان  جریان دارد اما در طول 15روز تعطیلات نظافت و پاکسازی محل اسکان مسافران نوروزی از جمله پارک ها به شکل ویژه ای به رسالت پاکبانان افزوده شده و در این مناطق نیز پاکبانان به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کنند.

حضرت پور خاطر نشان کرد: برای خدمت رسانی بهتر و دسترسی آسان مردم و مسافران نوروزی به امکانات رفاهی با مساجدی که در بافت مرکزی شهر قرار دارند برای در اختیار گذاشتن سرویس های بهداشتی به صورت 24 ساعته هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم در نظافت و جمع آوری زباله نقش بسزایی دارند، بیان کرد:  در این ایام نیز برای زیبا ماندن شهر و کم شدن بار مسئولیت پاکبانان بیشتر از قبل نیازمند یاری شهروندان هستیم تا در خدمت رسانی به مردم به سطح بهتری از عملکرد برسیم.

شهردار ارومیه با آرزوی سالی خوب و خوش برای شهروندان اظهار کرد: شهروندان می توانند با پاک سازی محلات خود پس از انجام مراسمات سنتی چارشنبه سوری سهم مهمی در آراستگی و اماده سازی شهر ارومیه برای استقبال از نوروز 98 و کمک به پاکبانان زحمتکش مدیریت شهری داشته باشند.

Print
460 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان