• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

900 پاکبان و 57 خودرو برای بارش های پاییزی در آماده باش کامل است /لایروبی کانال های شهری با هدف کاهش میزان آب گرفتگی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

900 پاکبان و 57 خودرو برای بارش های پاییزی در آماده باش کامل است /لایروبی کانال های شهری با هدف کاهش میزان آب گرفتگی

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه :

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین مرندی  با اشاره به آمادگی مدیریت پسماند برای مواجه با بارش‌ها، بیان کرد: امسال نیز به تبع سال‌های پیشین پرسنل و ماشین آلات سازمان جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در سطح شهر فعالیت می‌کنند.
وی افزود: 900 پاکبان و 57 دستگاه خودرو سازمان در ایام بارندگی علاوه بر انجام فعالیت‌های روزمره با الویت بازگشایی معابر اصلی و رفع آبگرفتگی در سطح شهر خدمات رسانی انجام می‌دهند.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تعمیر ماشین آلات توسط تکنسین‌های سازمان، لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر با مشارکت شهرداری مناطق 5 گانه، راه‌اندازی تعمیرگاه سیار، لایروبی جوب‌ها و زیرپل‌های فلزی و تهیه بشکه و کیسه‌های نمک جهت تعبیه در مسیرهای زیرگذر و معابر از جمله اقدامات جهت آمادگی بیشتر برای بارش های برشمرد.
وی با اشاره به لایروبی کانال های شهری، بیان کرد:  لایروبی کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر توسط مناطق 5 گانه شهرداری و با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند با هدف کاهش میزان آبگرفتگی‌ها در حال انجام است.
مرندی با بیان این که تعمیرگاه سیار اداره ماشین آلات سازمان راه‌اندازی و تجهیز شد است، اظهار کرد: تعمیرگاه سیار اداره ماشین آلات  بدلیل افزایش حجم کاری ماشین آلات و در نهایت عدم ایجاد مشکل در روند خدمات رسانی در فصل بارش  راه‌اندازی و تجهیز شد.

وی ابراز کرد که امید است با تمهیدات اتخاذ شده  و مشارکت شهروندان فصل بارش ها را با کمترین مشکل در تردد را پشت سر گذاشته تا شهروندان از بارش نعمت الهی لذت ببرند.

Print
242 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان