• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برای اولین بار درسطح کشور؛ بزرگترین نماز خانه در باغ رضوان ارومیه ساخته شد

مدیر عامل سازمان آرمستان شهرداری ارومیه اعلام کرد: بزرگترین نمازخانه با مساحت 1200 مترمربع درمحوطه آرامستان شهرداری ارومیه برای اولین بار درسطح کشور ساخته شد.

2 میلیارد تومان املاک در سال جاری آزاد سازی شد

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اولویت بودجه سال 94 شهرداری ارومیه آسفالات تمام معابر خاکی در نقاط مختلف شهری به ویژه مناطق کم برخوردار خواهد بود.

برنامه ریزی دوره های آسیب شناسی فرهنگی برای کارکنان شهرداری با همکاری بسیج ادارات

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه و فرمانده پایگاه شهید مهدی باکری از برگزاری دوره ها و نشست های آموزشی فرهنگی و اخلاقی برای کارکنان شهرداری ارومیه خبر داد.

شهردار ارومیه خبر داد: کلنگ زنی خط مترو تا 6 ماه آینده

اشاره: حمل و نقل شهری یکی از مهمترین مسائلی است که در همه دوره ها در برنامه ریزی شهری مورد توجه قرار گرفته است. در طول تاریخ حمل و نقل، بین شهری و انواع خدمات حمل و نقلی با توسعه نواحی شهری ارتباط متقابل و تنگاتنگی وجود داشته است و در این واقعیت که در طول تاریخ تمدن سکونتگاههای بشری همواره به شدت تحت تأثیر گونه رایج جابه جایی عصر خود بوده اند،...

پیام تبریک شهردار ارومیه به اعضای جدید شورای اسلامی شهر

۲۴خرداد ۱۳۹۲ مردم شهر ارومیه حماسه ای دیگر آفریدند حضور حماسی و حداکثری مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر ارومیه در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر  نشان داد که در حمایت از آرمانهای انقلاب و امام راحل و خون شهداء و پشتیبانی از ولایت فقیه همچنان در صحنه حضور دارند و با حضور غرور انگیز خود در پای صندوق های رای...

اقدام بموقع تاکسیرانان همیار آتش نشان برای اطفای حریق یک دستگاه سواری در ارومیه

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری ارومیه ، تاکسیران فداکار همیار آتش نشان آقای سعید اسدی راننده ی تاکسی بشماره 614 ت 46 در هشتم خرداد ماه درگذر ازخیابان شهیدبهشتی ارومیه بادیدن وقوع آتش سوزی در یک دستگاه پژو405 بلافاصله اقدام به مهار آتش میکند.
دی ان ان