• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری کارگاه تخصصی حوزه بازرسی ویژه شهرداریهای شهرهای آذربایجان‌غربی

کارگاه تخصصی آشنایی با مباحث مرتبط با حوزه بازرسی و توسعه شهری با حضور    رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، اعضای شورای اسلامی شهرهای استان، شهرداران، مدیران و کارشناسان بازرسی شهرداریها    برگزار شد.
 

بازدید شهردار ارومیه از روند برگزاری مسابقات فوتسال منطقه‌ای المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری

دکتر حسین مهدی‌زاده دبیرکل المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری با حضور در سالن ۲ هزار نفری خانه جوان از روند برگزاری مسابقات فوتسال منطقه‌ای المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری بازدید و با بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

آتش‌سوزی کارگاه ساخت جعبه‌های پلاستیکی مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش‌سوزی کارگاه بازیافت و ساخت جعبه‌های پلاستیکی در جاده سرو با تلاش آتش‌نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.
 

دوره آموزشی عارضه‌یابی فرآیندهای سازمانی در شهرداری ارومیه برگزار شد

دوره آموزشی عارضه‌یابی فرآیندهای سازمانی در مدیریت شهری با حضور کارشناسان شهرداری ارومیه در محل جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی طرح زمستانی با حضور دستگاه‌های خدماتی و امدادی

مراسم افتتاحیه و رزمایش ترافیکی انتظامی طرح زمستانی صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی در ستاد فرماندهی انتظامی در ارومیه برگزار شد.

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره شهردار ارومیه با شهروندان برگزار شد

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه ظهر امروز در محل سالن جلسات شهید سلیمانی شهرداری مرکزی  با شهروندان به گفتگو نشست و پاسخگوی مسایل و مشکلات آنها شد.

برگزاری جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در آذربایجان‌غربی با حضور شهردار ارومیه

جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در آذربایجان‌غربی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

اجرای عملیات اصلاح هندسی در معابر پرتردد سطح منطقه دو ارومیه

مدیر شهرداری منطقه دو ارومیه از اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی در معابر پرتردد این منطقه خبر داد و گفت: در فاز اول اجرای این طرح در حدود ۴۰ متر مربع اصلاح هندسی و ۴۵ متر مربع بتن پلاک در ابتدای خیابان پیشوا انجام شد.

ساماندهی محل پارک خودروها مقابل مصلی امام خمینی(ره)

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: با هدف ساماندهی حجم انبوه پارک خودروهای نمازگزارن نماز جمعه و شرکت‌کننده در مراسمات مصلی امام خمینی(ره) در خیابان گلدیس، این محل خط‌کشی ترافیکی شد.

تداوم عملیات اجرایی جدول‌گذاری در معابر سطح منطقه یک ارومیه

مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه گفت: عملیات اجرایی جدول‌گذاری در منشعبات خیابان‌های شهید زرین تاج و شهید خلیل پور با هدف هدایت و دفع آب‌های سطحی در حال انجام است.
 

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون علیه هپاتیت B در سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه

رئیس اداره سلامت، ایمنی و بهداشت شهرداری ارومیه گفت: مرحله دوم واکسیناسیون علیه هپاتیت B در سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه آغاز شده است.
 

جلسه صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

دویست و نهمین جلسه صحن شورا امروز به ریاست نقی کریمی رئیس شورا و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر همچنین دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه برگزار شد.

مراسم روز جهانی شهرسازی با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

در مراسمی که به مناسبت روز جهانی شهرسازی در محل سالن شهید باکری سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان‌غربی ترتیب یافته بود، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان استانی و شهری و مهندسین شهرساز استان حضور داشتند.

اولین34567810121314151617انتها
دی ان ان