• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ورودی جاده سلماس تسطیح و نخاله‌برداری شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با هدف ساماندهی ورودی‌های شهر، قطعات خالی جاده سلماس از سوی اداره ماشین‌آلات و با مشارکت عوامل اجرایی ناحیه۲ سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تسطیح و نخاله‌برداری شد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نقش‌ها و وظایف مهندسین ناظر

دوره آموزشی آشنایی با نقش‌ها و وظایف مهندسین ناظر بصورت استانی و با حضور ۴۲ نفر از کارشناسان و مسئولین دفاتر فنی و شهرسازی شهرداری‌های شهرهای آذربایجان‌غربی در محل دانشگاه آزاد برگزار شد.
 

دوره آموزشی آشنایی با تجارب جهانی در حوزه فرهنگ و مدیریت فرهنگی برگزار شد

دوره آموزشی استانی تجارب جهانی در حوزه فرهنگ و مدیریت فرهنگی با حضور کارشناسان و مدیران فرهنگی شهرداری ارومیه در محل ساختمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
 

دیدار چهره به چهره شهردار ارومیه با شهروندان برگزار شد

بر اساس برنامه و روال همیشگی، دیدار چهره به چهره دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه ظهر امروز دوشنبه ۶ آذرماه با حضور جمعی از شهروندان در سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار شد.

پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه به ارزش بالغ بر ۶۶۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته بسیج مستضعفان، بخشی از پروژه‌‌های شهرداری ارومیه به ارزش بالغ بر ۶۶۴۰ میلیارد ریال افتتاح    و به بهره‌برداری رسید.

برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی امداد و نجات و اطفاء حریق برای آتش‌نشانان

 دوره‌های آموزشی و تخصصی اطفاء حریق و امداد و نجات بصورت تئوری و عملی با رویکرد حفظ توانمندی آتش‌نشانان مرکز آذربایجان‌غربی از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

پیاده‌روهای منطقه یک ارومیه ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه با اشاره به لزوم ساماندهی و توجه به وضعیت پیاده‌رو‌های شهری گفت: پیاده‌روسازی اطراف معبرهای اصلی منطقه با هدف تامین نظم گذرگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
 

نخستین پیست رسمی اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی در دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه گشایش یافت

همزمان با هفته بسیج، آیین افتتاح نخستین پیست رسمی اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل دهکده ساحلی چی‌چست برگزار شد.

شهردار ارومیه از روند عملیات اجرایی در کمربندی شریانی بازدید کرد

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه با حضور در محل پروژه کمربندی شریانی از این پروژه بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آن قرارگرفت.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات بیمه و مالیات قراردادها

دوره آموزشی با موضوع آشنایی با قوانین و مقررات بیمه و مالیات قراردادها بصورت استانی و با حضور مدیران و  کارشناسان شاغل در واحدهای مرتبط در شهرداری ارومیه برگزار شد.

جداره‌سازی سنگی ساحل رودخانه شهرچای در مراحل پایانی است

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه گفت: عملیات جداره‌سازی سنگی ساحل رودخانه شهرچای با هدف پیشگیری از ورود احتمالی سیلاب‌ها ناشی از بارندگی به مناطق مسکونی مجاور این رودخانه در مراحل پایانی است.

انجام خط‌کشی محوری در خیابان‌های امید، رازی و اندیشه

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: بعد از اتمام عملیات آسفالت رویه در خیابان‌های امید، اندیشه و رازی، عملیات خط‌کشی محوری در این خیابان‌ها نیز انجام شد.

اولین891011121315171819202122انتها
دی ان ان