• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز پروژه نهضت توسعه فیبرنوری در شهر ارومیه با عقد قرارداد مشارکتی بین شهرداری و شرکت صبانت

در نشست راهبردی نهضت توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری ارومیه و شرکت صبانت امضا و مقرر شد صبانت به صورت جهادی و شبانه‌روزی پروژه توسعه فیبرنوری را پیش ببرد.

مراسم بزرگداشت شهدای غزه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد

در مراسمی که همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه گرامی داشته شد.

برگزاری اولین دوره آموزشی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه در شهرداری ارومیه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: اولین دوره آموزشی مصوب استانی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه با حضور مدیران، کارشناسان و ناظران پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری به مدت ۴ روز در محل اداره آموزش و توانمندسازی شهرداری ارومیه برگزار شد.
 

برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه(س) و بزرگداشت شهدای غزه

مراسم عزاداری و سوگواری همچنین قرائت زیارت عاشورا به مناسبت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همچنین بزرگداشت شهدای غزه با حضور شهردار ارومیه، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان مجموعه مدیریت شهری در نمازخانه شهرداری مرکزی برگزار شد.
 

خط مقدم در ساخت و سازهای شهری، مهندسین ناظر هستند/ ضوابط طرح‌های توسعه شهری پاسخگو نیست

شهردار ارومیه گفت: باید مدیریت واحد شهری را تحقق داده و به سمت آن حرکت کنیم تا شاهد بروز بسیاری از مشکلات در شهرها نباشیم.

دیدار مردمی چهره به چهره شهروندان و شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد

مطابق روال دوشنبه‌ها؛ دیدار دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه با تعدادی از شهروندان امروز یکم آبان ماه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی شهرداری مرکزی برگزار شد.

تمامی استعلامات شهرسازی منطقه دو شهرداری ارومیه الکترونیکی شد/ اجرایی شدن سامانه شهروندسپاری با هدف رضایتمندی شهروندان

با تلاش و پیگیری مشترک منطقه دو و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و بنا بر تاکیدات شهردار ارومیه مبنی بر هوشمندسازی تمامی حوزه‌ها، سامانه شهروندسپاری در منطقه دو راه اندازی شد.
 

دوربرگردان غیرهمسطح المهدی به بهره‌برداری رسید

پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی با حضور فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی طی آئین ویژه‌ای صبح امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همایش پیاده‌روی خانوادگی با استقبال پرشور شهروندان در ارومیه برگزار شد

همزمان با هفته تربیت بدنی، ششمین همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همچنین با حضور پرشور شهروندان صبح امروز ۲۸ مهر ماه برگزار شد.

دومین نشست روسای کمیته‌های المپیاد فرهنگی، ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری برگزار شد

دومین نشست روسای کمیته‌های المپیاد فرهنگی، ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری به ریاست دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه و با حضور عادل اعظم انهر رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه تشکیل یافت.

تجمع مردم ارومیه در محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

همزمان و همگام با مردم سراسر کشور، مردم ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه در محکومیت جنایت وحشیانه و حمله هولناک رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» غزه در میدان انقلاب تجمع کردند.

ساماندهی معابر خیابان شهید آژیده همچنان ادامه دارد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: عملیات اجرایی ساماندهی در معابر خیابان شهید آژیده در حوزه منطقه سه با تمام توان در حال انجام است.

اولین891011121315171819202122انتها
دی ان ان