• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه‌اندازی امضای دیجیتال جهت انتقال وجه از حساب‌های شهرداری ارومیه/تمامی رویدادهای مالی ثبت و قابل گزارش‌گیری می‌شوند

امضای دیجیتال جهت انتقال وجه از حساب‌های شهرداری ارومیه با تلاش کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و پیگیری معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه راه‌اندازی شد.
 

روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان تسریع می‌یابد

در جلسه مشترک با حضور رییس بنیاد تعاون ناجا، مدیرعامل شرکت عمران و تولیدی نیرو، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه موضوعات مرتبط با پل آذربایجان بررسی شد.

حضور شهردار کلانشهر ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه با حضور در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه از نزدیک به تماشای بازی فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا و تشویق تیم ملی والیبال ایران پرداختند.

بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر ارومیه آسفالت‌ شده است/دوربرگردان غیرهمسطح المهدی طی ۴۵ روز آتی‌ به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار ارومیه  گفت:  تا به امروز بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت‌ریزی شده که این میزان تا پایان سال جاری به بیش از ۱ میلیون متر مربع می‌رسد همچنین ۲۱ کیلومتر نیز تا‌کنون جدول‌گذاری شده است.

مزار شهدا و آرامگاه مجاهد نستوه آذربایجان غبارروبی و عطر افشانی شد

در نخستین روز از هفته دولت، مراسم غبارروبی و عطر‌افشانی مزار شهدا و آرامگاه مجاهد نستوه آذربایجان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کلانشهر ارومیه، مسئولان انتظامی و نظامی همچنین مردم شهید پرور و ولایتمدار ارومیه برگزار شد.

اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام خواهد شد.

عملیات زیرسازی در خیابان شهید چهارزبان همچنان ادامه دارد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: در تداوم عملیات ساماندهی معابر منطقه سه، هم اینک عملیات زیرسازی و آماده‌سازی در معابر خیابان شهید چهارزبان در منطقه سه با تمام توان همچنان ادامه دارد .

کارگاه آموزشی آئین دادرسی مدنی و کیفری و قانون جدید و قدیم و دیوان عدالت اداری برگزار شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: کارگاه آموزشی آئین دادرسی مدنی و کیفری و قانون جدید و قدیم و دیوان عدالت اداری با حضور ۹۸ نفر از کارشناسان امور حقوقی شهرداری ارومیه در محل اداره آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی این شهرداری برگزار شد.
 

ملاقات مردمی شهردار کلانشهر ارومیه با شهروندان برگزار شد

در تداوم ملاقات‌های مردمی شهردار کلانشهر ارومیه که روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود، دکتر حسین مهدی‌زاده در دیدار با جمعی از شهروندان پاسخگوی مسایل و مشکلات آنها شد .

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) دیدار و گفتگو کردند

ظهر امروز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همچنین شهردار کلانشهر ارومیه با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفتند.

اولین13141516171820222324252627انتها
دی ان ان