• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر ارومیه آسفالت‌ شده است/دوربرگردان غیرهمسطح المهدی طی ۴۵ روز آتی‌ به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار ارومیه  گفت:  تا به امروز بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت‌ریزی شده که این میزان تا پایان سال جاری به بیش از ۱ میلیون متر مربع می‌رسد همچنین ۲۱ کیلومتر نیز تا‌کنون جدول‌گذاری شده است.

مزار شهدا و آرامگاه مجاهد نستوه آذربایجان غبارروبی و عطر افشانی شد

در نخستین روز از هفته دولت، مراسم غبارروبی و عطر‌افشانی مزار شهدا و آرامگاه مجاهد نستوه آذربایجان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کلانشهر ارومیه، مسئولان انتظامی و نظامی همچنین مردم شهید پرور و ولایتمدار ارومیه برگزار شد.

اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام خواهد شد.

عملیات زیرسازی در خیابان شهید چهارزبان همچنان ادامه دارد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: در تداوم عملیات ساماندهی معابر منطقه سه، هم اینک عملیات زیرسازی و آماده‌سازی در معابر خیابان شهید چهارزبان در منطقه سه با تمام توان همچنان ادامه دارد .

کارگاه آموزشی آئین دادرسی مدنی و کیفری و قانون جدید و قدیم و دیوان عدالت اداری برگزار شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: کارگاه آموزشی آئین دادرسی مدنی و کیفری و قانون جدید و قدیم و دیوان عدالت اداری با حضور ۹۸ نفر از کارشناسان امور حقوقی شهرداری ارومیه در محل اداره آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی این شهرداری برگزار شد.
 

ملاقات مردمی شهردار کلانشهر ارومیه با شهروندان برگزار شد

در تداوم ملاقات‌های مردمی شهردار کلانشهر ارومیه که روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود، دکتر حسین مهدی‌زاده در دیدار با جمعی از شهروندان پاسخگوی مسایل و مشکلات آنها شد .

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) دیدار و گفتگو کردند

ظهر امروز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همچنین شهردار کلانشهر ارومیه با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفتند.

شهرداری ارومیه آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین است

در جلسه مشترکی که طی صبح امروز با حضور رییس شورای اسلامی شهر، شهردار کلانشهر ارومیه همچنین شهرداران شهرهای استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، پیرامون برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی لازم جهت انجام اقدامات اجرایی در گذرگاه مرزی تمرچین بحث و تبادل نظر شد.

اجرای عملیات پخش آسفالت در منشعبات خیابان آیت‌الله طالقانی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: عملیات اجرایی پخش آسفالت در منشعبات خیابان آیت‌الله طالقانی در حال اجرا است.

شهردار کلانشهر ارومیه با آزاده سرافراز دفاع مقدس دیدار کرد

به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه با حضور در منزل خیراله جعفرزاده با این آزاده سرافراز دوران ۸ سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

مسایل و مشکلات بازار ارومیه بررسی شد

ظهر امروز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی همچنین شهردار کلانشهر ارومیه از بازار تاریخی ارومیه بازدید کردند.

جلسه صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد

یکصد و هشتاد و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر به ریاست نقی کریمی رئیس شورا و با حضور اعضای شورا همچنین دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد.

لایروبی بخش آب بند رودخانه شهرچایی به اتمام رسید

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به لایروبی رودخانه شهرچایی، گفت: عملیات لایروبی از سوی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از فروردین ماه سال جاری آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

اولین15161718192022242526272829انتها
دی ان ان