• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده باش اکیپ های بازرسی و فنی ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه

مدیر عامل سازمان اتوبو سرانی شهرداری ارومیه گفت: اکیب های بازرسی و اکیب های فنی ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه با آغاز بارش برف از روز گذشته در آماده باش کامل هستند.

فعالیت شبانه روزی سازمان خدمات موتوری در روزهای برفی

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه گفت: کلیه معابر اصلی و فرعی سطح شهر ارومیه با آغاز بارش برف، نمک پاشی و مشکل آب گرفتگی و لغزندگی آنها رفع شد.

تحقق بخشی از افق 1404 ارومیه با اجرای سیستم هوشمند اشتراک دوچرخه

مدیر عامل سازمان امار و فن آوری اطلاعات شهرداری ارومیه گفت: فاز اول پروژه سیستم هوشمند اشتراک دوچرخه با هدف تحقق افق 1404  شهر ارومیه یعنی شهری سبز ، پاک و مجهز به فناوری های نوین در دست اجرا است .

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه توسعه می یابد

نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد: فاز اول تراموای شهری ارومیه با صرف اعتبار 200 میلیارد تومان در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی خواهد شد.

شهردار ارومیه: پروژه های عمرانی ارومیه نقش موثری در کاهش فاصله طبقاتی دارد

شهردار ارومیه در دیدار با شهروندان منطقه توپراق قلعه پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه را در کاهش فاصله طبقاتی  در ارومیه  موثر دانست وگفت:  بعد از اجرای پروژه تقاطع طبقاتی ابوذر، شاهد رونق کسب و کار و بهبود و زیبا شدن منظر مبلمان شهری آن منطقه هستیم.

شهردار ارومیه: سرمایه‌ گذاری از چالش‌های بزرگ استان آذربایجان غربی است

شهردار ارومیه گفت: اقتصاد و سرمایه‌گذاری یکی از چالش‌های بزرگ استان آذربایجان غربی و به‌ویژه ایران بوده و شهرداری ارومیه در این زمینه تلاش‌های متعددی انجام داده است.

دیدار مردمی شهردار ارومیه با شهروندان محله صمد زاده

شهردار ارومیه در ادامه ملاقات های مردمی بعد از ظهر دوشنبه با تعداد زیادی از شهروندان محله صمد زاده منطقه چهار در محل فرهنگسرای محمد رسول الله (ص)  دیدار  و به مسایل و مشکلات شهروندان  رسیدگی کرد.

نصب دکل پرچم 50 متری جمهوری اسلامی ایران در تقاطع غیر همسطح ابوذر

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه  اعلام کرد:  ششمین دکل پرچم جمهوری اسلامی ایران به ارتفاع 50 متر در ورودی شهر ارومیه از سمت جاده شهید کلانتری واقع در تقاطع غیر همسطح  ابوذر نصب شد و پرچم آن به اهتزار درآمد .

تسریع در عملیات آسفالت معابر منطقه یک ارومیه

شهردار منطقه یک ارومیه با اشاره به عملیات آسفالت ریزی خیابان های  اصلی و فرعی منطقه یک به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، گفت:  با پایان یافتن  عملیات اجرایی این پروژه ها شاهد ساماندهی  و بهسازی بسیاری از خیابان ها  و معابر منطقه یک خواهیم بود .

اولین371372373374375376378380381382383384385انتها
دی ان ان