• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با تصویب نرخ قیمت در شورای اسلامی شهر ارومیه؛ تاکسی متر های نصب شده در تاکسی های فرودگاه و پایانه مسافربری فعال می شود

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری اروميه گفت:  3 گشت خودرویی و یک گشت نامحسوس بر روند فعاليت رانندگان تاكسي در سطح شهر نظارت دارند.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی؛ آذربایجان غربی نماد همدلی دولت و ملت است

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی  اعلام کرد:  آذربایجان غربی  نماد عینی  تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال 94  یعنی  نماد همدلی و هم زبانی  دولت و ملت است .

شهردار ارومیه؛ توسعه شهر ارومیه نشانگر تعامل سازنده شهرداری ارومیه و نیروی انتظامی است

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از فرماندهان  و عوامل نیروی انتظامی آذربایجان غربی  به همت شهرداری ارومیه  در رستوران الغدیر تجلیل و قدرانی  شد.

ارتقاي سلامت بانوان شهروند با برگزاري مسابقات ورزشی بانوان محلات

  مسابقات ورزشی بانوان محلات شهرداری منطقه یک با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ارتقای سلامت و نشاط بانوان در سه رشته پیاده روی ، پرتاب دارت و طناب کشی برگزارشد. 

پیکر مطهر 5 تن از جان‌باختگان آذربایجان غربی در حادثه منا وارد ارومیه شد

پیکر مطهر پنج تن از جان‌باختگان فاجعه منا با حضوراعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار اروميه، استاندار آذربايجان غربي،  نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي ،  علما و مسؤولان  در میان غم و اندوه خانواده های داغدار این حادثه تلخ و دردناک وارد ارومیه شد.

 

 

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه توسعه می یابد

رئیس کمیسیون بودجه و حقوق شورای اسلامی شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد: فاز اول تراموای شهری ارومیه با صرف اعتبار 200 میلیارد تومان در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی می شود.

مهار حاشیه نشینی با تکمیل کمربند سبز در ارومیه

اسلام آباد، علی‌آباد، حسین‌آباد حاجی پیرلو، وکیل آباد، کوی لاله سالار، قره باغ و روستاهای الواج و دیگاله از مناطق حاشیه ‌ای ارومیه به شمار می روند، 25هزار نفر تا کنون طبق برنامه پنجم توسعه در حاشیه ارومیه ساماندهی شده اند همچنین در 7 ماه پایانی سال91، با افزایش ساخت و سازهای حاشیه شهر ۷۵۰ هکتار به محدوده شهر اضافه شده است. ...

در کشتارگاه صنعتی شهرداری ارومیه؛ روزانه 130 راس دام ذبح می شود

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری ارومیه  از ادامه عملیات اجرایی کشتارگاه جدید صنعتی ارومیه با رفع مشکل اعتباری آن تا پایان امسال خبر داد.

ارومیه به عنوان هفتمین شهر برتر ایران انتخاب شد

براساس تحقیق سازمان ملل بر روی وضع شهرهای جهان که نتیجه آن در مجله الکترونیکی این سازمان منتشر شده است،  تبریز به عنوان اولین و ارومیه به عنوان هفتمین شهر زیبا و توسعه یافته ایران اسلامی معرفی شده است.

زنان به جهت تأثير بخشي در جامعه بيشتر مورد هجمه فرهنگ غربي هستند

عضو شوراي اسلامي شهر اروميه گفت: موفقيت مردان در جامعه مديون زنان تلاشگر در خانواده است اگر بتوانيم جايگاه زنان را به خوبي به تصوير بكشيم زنان در جامعه پيش از پيش احساس هويت و شخصيت خواهند كرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه؛ شهر ارومیه نیازمند ۱۵ ایستگاه آتش‌ نشانی است

به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی، مراسم تجلیل از آتش‌نشانان نمونه و اهدای درجه به آنان در رستوران الغدیرشهرداری  ارومیه برگزار شد.

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی؛ نردبان 53 متری سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه رونمایی شد

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، نردبان 53 متری  سازمان آتش نشانی با حضوراعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی و جمعی از شهروندان در میدان انقلاب ارومیه رونمایی شد.


اولین375376377378379380382384385386387388389انتها
دی ان ان