• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تسلیت شهردار ارومیه در پی درگذشت حجاج ایرانی در منا

شهردار ارومیه طی پیامی درگذشت حجاج بیت الله الحرام در حادثه تلخ منا را به هموطنان و خانواده های قربانیان تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، آرزوی شفای عاجل برای مجروحین حادثه را از خداوند متعال مسئلت کرد.

شهردار، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه با شهدا تجدید میثاق کردند

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛ شهردار، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری با حضور درمزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.

به مناسبت روز جهانی بدون خودرو؛ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با دوچرخه در محل کار حضور یافتند

هر ساله در روز 22 سپتامبر، مقارن با 31 شهريور ماه به عنوان روز جهانی بدون خودرو در نظر گرفته شده است و از مردم سراسر جهان خواسته می ‌شود تا برای يک روز هم كه شده، رانندگی با وسايل نقليه شخصی خود را فراموش كنند و شهرداری ارومیه نیز درراستای تحقق این مهم، مراسم روز بدون خودرو را برگزار کرد.

به مناسبت بازگشایی مدارس؛ معابر منتهی به 150 مدرسه شهر ارومیه خط کشی شد

سر پرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس، معابر منتهی به  150 مدرسه شهر ارومیه خط کشی  شد.

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه در آستانه بازگشایی مدارس

کمتر از یک هفته دیگر به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید نمانده است و این روزها در تب و تاب آغاز دوباره سال تحصیلی و بازگشایی مدارس می توان رفت و آمدهای خانواده ها به بازار خرید لوازم تحصیل فرزندان را مشاهده کرد، رفت و آمدهایی که با بازگشایی مدارس به اوج خود خواهد رسید و باعث ترافیک در معابر هسته مرکزی شهر خواهد  که برای رفع دغدغه های...

با برگزاری جشنواره انگور؛ شاهد اشغال 90 درصدی واحد های اقامتی شهر ارومیه خواهیم بود

معاون گردشگری اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی  گفت: با برگزاری جشنواره انگور شاهد اشغال 90 درصدی واحد های اقامتی، احیای سنت ها  بومی و محلی و پیوند بین ملت ها خواهیم بود .

در 5 روز برگزاری جشنواره انگور؛ 30 هزار عدد کیسه پارچه ای قابل بازیافت توزیع شد

در 5 روز برگزاری سومین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست ارومیه  ، 30 هزار عدد کیسه پارچه ای قابل بازیافت در بین مردم توزیع شد .

 

 

شهردار ارومیه در آئین اختتامیه سومین جشنواره انگور؛ توسعه ارومیه در گرو توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذاراست

شهردار ارومیه گفت: با توسعه صنعت گردشگری، شهر ارومیه را به عنوان مرکز تفریحی و گردشگری  درکل کشورمطرح خواهیم کرد .

با حضور پرشور مردم؛سومین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست به کار خود پایان داد

سومین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه،  جمعی از مقامات کشوری،  استانی و شهری و حضور پرشور مردم در دهکده ساحلی چی چست ارومیه به کار خود پایان داد.

سومین جشنواره انگور با شکوه هر چه تمام در حال برگزاری است

جشن و یا جشنواره انگور یکی از مراسم بسیار جالب در آذربایجان مخصوصا در منطقه ارومیه است که معمولاً در اواخر شهریورماه که انگورها کاملاً میرسند برگزار می شود و آئینها ، سنتها و رسم و رسوم مخصوص خودش را دارد، قدمت این جشن به چند هزار سال قبل برمی گردد، جشن با شکوهی که توام با آوازهای آذربایجانی و قوشماجاهای محلی وبایاتیها  است.

حضور فعال غرفه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در سومین جشنواره انگور

غرفه روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در سومین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست حضور فعال یافت.

شهردار ارومیه در سومین جشنواره انگور؛ جشنواره انگور توسعه گردشگری ارومیه را رقم خواهد زد

شهردار ارومیه گفت :  برگزاری جشنواره انگور باعث توسعه صنعت گردشگری ارومیه، احیای سنت های بومی و محلی، معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری و کشاورزی شهر می شود .

اولین378379380381382383385387388389390391392انتها
دی ان ان