• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل از پهلوانان شهر در آئین اختتامیه دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی ارومیه

قوچ و نشان پهلوانی به علی شهبازدخت رسید/ 12 فعال فعال اجتماعی حوزه های مختلف که خدمات ماندگار و شایانی انجام داده بودند نشان پهلوانی دریافت کردند/ حاج شیخ غلامرضا حسنی به عنوان پهلوان نستوه و زنده ارومیه تجلیل شد

638 میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی شهری در مناطق کم برخوردار افتتاح شد

با توجه به نامگذاری ایام دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت، همه ساله در این روزها طرح ها و پروژه های مختلف توسط شهرداری ارومیه  مورد بهره برداری قرار می گیرند و امسال نیز بر همین اساس شاهد برگزاری مراسم افتتاح و بهره برداری ازپروژه های مختلف مدیریت شهری ارومیه هستیم .

24 تا 28 شهریور ؛دهکده ساحلی چی چست میزبان جشنواره انگور/ جشنوار انگور فرصتی برای معرفی پتانسیل های گردشگری ارومیه

سالانه افزون بر240 هزار تن انگور از 50 رقم از جمله حسینی، دانه بلند، ریش بابا، کشمشی، خلیلی یاقوتی، قرمز در آذربایجان غربی به خصوص ارومیه برداشت می شود که این ویژگی این منطقه به ویژه ارومیه را به نام شهر انگور در سراسر کشور و حتی منطقه معرفی کرده ویژگی که چند سالی است منجر به برگزاری جشنواره ملی انگور می شود.

شهردار ارومیه با مدیر کل امور مالياتی آذربايجان غربی دیدار کرد

شهردار ارومیه به همراه مدیران مجموع  بزرگ  شهرداری  با مديرکل امور مالياتی استان آذربايجان غربي در محل دفتر مدیرکل  امور مالیاتی دیدار کرد .

جزییات دومین دوره مسابقات کشتی انتخاب پهلوان شهر ارومیه

کشتی پهلوانی یکی از ورزش های زورخانه ای است که در ادوار گذشته پهلوانان در زورخانه ها و در پایان ورزش زورخانه ای به آموزش و کشتی گرفتن با شاگردان (نوچه ها)ی خود در گود زورخانه ها می پرداختند و در روزهاى تعطیل و جشن ها پهلوانان و نوخواسته ها به صورت مسابقه با شرایطی ویژه با یکدیگر کشتی می گرفتند و گاهی گلریزان راه می انداختند و گاهی هم پهلوانی از...

به مناسبت هفته دولت؛ در 21 ایستگاه پر تردد شهر طرح تاکسی یار اجرا می شود

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه  گفت:  به مناسبت هفته دولت ، طرح تاکسی یار  در 21 ایستگاه پر تردد شهر برای ساماندهی  و نظم بخشی به ایستگاه های تاکسی  راه اندازی می شود .

عملیات آسفالت باند کندرو بلوار شهید قاسمی در منطقه سه در حال اجرا است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ارومیه از  آغاز عملیات اجرای آسفالت عملیات آسفالت باند کندرو بلوار شهید قاسمی (45 متری ایثار)در منطقه سه خبر داد.

شهردار ارومیه؛جدا از روح مبارزه و رقابت در مسابقات به روح پهلوانی و جوانمردی می اندیشیم

شهردار ارومیه  گفت: جدا از روح مبارزه ورقابت در مسابقات به روح پهلوانی و جوانمردی می اندیشیم.

به مناسبت هفته دولت صورت می گیرد؛ بهره برداری از 638 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه در مناطق کم برخوردار

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی  و با هنر ؛  638 میلیارد ریال پروژه های عمرانی  وخدماتی شهرداری ارومیه  در مناطق کم برخوردار به بهره برداری می رسد.

به مناسبت هفته دولت؛شهردار، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه با شهدا تجدید میثاق کردند

در نخستین روز از هفته دولت؛  شهردار، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری با حضور درمزار شهدا با آرمان های شهدا  تجدید پیمان کردند.

به مناسبت روز جهانی مسجد؛ اطلاعات مساجد ارومیه روی نقشه الکترونیکی شهر بارگذاری شد

مدیر عامل سازمان آمار وفناوری اطلاعات شهرداری ارومیه از بارگذاری اطلاعات کامل و جامع مساجد ارومیه بر روی نقشه الکترونیکی شهر ارومیه خبر داد.

 

اولین379380381382383384386388389390391392393انتها
دی ان ان