• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

انجام مطالعات طرح تدوین سند جامع سرمایه گذاری و گردشگری درارومیه

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه اندازی ترموای برقی، رینگ دوم کمربندی و دنیای بازی مدرن در ارومیه نیاز به جذب سرمایه گذار برای وارد شدن به فاز اجرایی را دارند.

تا اوایل پاییز سال جاری؛ مطالعات طرح جامع تفصیلی ارومیه به اتمام می رسد

طرح جامع وتفصيلي هر شهر سهم بسزايي در تحول بنيادين آن دارد و بی‌ توجهی به نيازهاي اصولي و اساسي در تهيه و تدوين آن، مشكلاتي به وجود مي‌آورد ،  درواقع محتوای طرح تفصیلی عبارت است از نقشه های کاربری اراضی، شبکه های ارتباطی، مساحت ها، سرانه ها، معیارها و ضوابط دقیق و اجرایی است.

به مدت سه روز انجام می گیرد؛ برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با چرخه مدیریت بحران شهری

کارگاه آموزشی آشنایی با چرخه مدیریت بحران در محل مرکز آموزش ضمن خدمت  به همت مدیریت بحران  شهرداری ارومیه به مدت سه روز در حال برگزاری است .

زیر ساخت های فرهنگی با تدوین سندهای راهبردی توسعه می یابد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارتقاء توانمندی زنان  باعث ارتقاء تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی خواهد شد .

تا پایان امسال؛ قطعه اول رینگ بیرونی شهر ارومیه وارد فاز اجرایی خواهد شد

رئیس کمیسیون عمران،حمل و نقل و برنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه  گفت: قطعه اول رینگ بیرونی شهر ارومیه تا پایان سال جاری وارد فاز اجرایی خواهد شد .

تجلیل از پهلوانان شهر در آئین اختتامیه دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی ارومیه

قوچ و نشان پهلوانی به علی شهبازدخت رسید/ 12 فعال فعال اجتماعی حوزه های مختلف که خدمات ماندگار و شایانی انجام داده بودند نشان پهلوانی دریافت کردند/ حاج شیخ غلامرضا حسنی به عنوان پهلوان نستوه و زنده ارومیه تجلیل شد

638 میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی شهری در مناطق کم برخوردار افتتاح شد

با توجه به نامگذاری ایام دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت، همه ساله در این روزها طرح ها و پروژه های مختلف توسط شهرداری ارومیه  مورد بهره برداری قرار می گیرند و امسال نیز بر همین اساس شاهد برگزاری مراسم افتتاح و بهره برداری ازپروژه های مختلف مدیریت شهری ارومیه هستیم .

24 تا 28 شهریور ؛دهکده ساحلی چی چست میزبان جشنواره انگور/ جشنوار انگور فرصتی برای معرفی پتانسیل های گردشگری ارومیه

سالانه افزون بر240 هزار تن انگور از 50 رقم از جمله حسینی، دانه بلند، ریش بابا، کشمشی، خلیلی یاقوتی، قرمز در آذربایجان غربی به خصوص ارومیه برداشت می شود که این ویژگی این منطقه به ویژه ارومیه را به نام شهر انگور در سراسر کشور و حتی منطقه معرفی کرده ویژگی که چند سالی است منجر به برگزاری جشنواره ملی انگور می شود.

شهردار ارومیه با مدیر کل امور مالياتی آذربايجان غربی دیدار کرد

شهردار ارومیه به همراه مدیران مجموع  بزرگ  شهرداری  با مديرکل امور مالياتی استان آذربايجان غربي در محل دفتر مدیرکل  امور مالیاتی دیدار کرد .

اولین380381382383384385387389390391392393394انتها
دی ان ان