• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روزانه 100 دانش آموز در پارک ترافیک شهرداری ارومیه آموزش ترافیکی می بینند

مدیر پارک ترافیک شهرداری ارومیه اعلام کرد: به منظور آموزش ترافیک، روزانه 100 دانش آموز با حضور در پارک ویژه ترافیک شهرداری ارومیه با اصول و قواعد ترافیک شهری آشنا می شوند.

با هدف كاهش الودگي هوا صورت مي گيرد؛ فرهنگ سازي شهرداري اروميه براي معاينه فني خودروها

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري اروميه اعلام كرد: تبلیغات گسترده محیطی به منظور تشویق مالکان خودرو به مصرف گاز طبیعی فشرده و مراجعه به مراکز معاینه فنی در سطح شهر اروميه در حال اجرا است .

ركاب: جوايز خوش حسابي به شهروندان پرداخت مي شود/توسعه ارتباطات بين الملل شهرداري اروميه

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري اروميه اعلام كرد: در راستای فرهنگ سازی و تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض سالیانه، هدایایی به عنوان جوایز خوش حسابی با درخواست شهرداری ارومیه و تصویب شورای اسلامی شهر ارومیه به شهروندان اهدا می شود.

ایجاد منطقه تفریحی و گردشگری در روستاهای بند و امام‌زاده ارومیه

راه اندازی ترموای برقی، رینگ دوم کمربندی و دنیای بازی مدرن، ایجاد منطقه تفریجی و گردشگری در روستای بند و امام‌زاده از پروژه‌هایی اجرایی شهرداری ارومیه در سال ۹۵ به منظور جذب گردشگر است. 

با راه اندازی اتوماسیون الکترونیک اداری؛ کاغذ از سیستم مکاتبات شهرداری ارومیه حذف می‌شود

دوره آموزشی سیستم اتوماسیون الکترونیک اداری برای مدیران شهرداری ارومیه در محل سالن جلسات شهرداری بر گزار شد. 

ستار پور: تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی عاملي موثر در کاهش آلودگی هواي اروميه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام این که ارومیه جزو 10 شهر آلوده کشور شده است، گفت:  بنا به بررسی‌های انجام شده، در برخی مواقع میزان آلودگی ارومیه از شهرهایی مانند تبریز و اصفهان و شیراز نیز بالاتر می‌رود.

ندیم: شهرداری ارومیه طلایه دار مباحث علمی و قانونی شهرداری های کشور شده است

به گفته معاون سرمایه گذاری شهرداری ارومیه،  شهرداری ارومیه  اقدام به تدوین قانون جامع جدید مالی شهرداری های کشور کرده است که با اجرای آن تغییرشگرف در قوانین شهرداری ها بوجود می آید.

شهردار ارومیه خواستار بازنگری در قوانین درآمد شهرداری ها شد

حضرت پور با انتقاد از قوانین و آیین نامه های شهرداری ها تصریح کرد: برای تحقق درآمدهای پایدار شهرداری لازم است که تغییرات گسترده ای در قوانین شهرداری ها اعمال شود.

یکصد خودروی پرس زباله به شهرداری ها ودهیاری ها آماده تحویل است

معاون توسعه منابع و پشتيباني سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور از آماده تحويل بودن يكصد دستگاه خودروي حمل زباله مكانيزه نيمه سنگين (پرس زباله) به شهرداري‌ها و دهياريهاي واجد شرايط خبر داد.

طرح جامع سرمایه‌گذاری و گردشگری اروميه در مرحله مطالعه است

رييس كميسيون عمران، حمل و نقل  و بر نامه ريزي شوراي اسلامي شهر اروميه گفت:  طرح جامع سرمایه‌گذاری و گردشگری شهر ارومیه با هدف توسعه زيرساخت هاي صنعت گردشگري و سرمايه گذاري در حال مطالعه است.

اولین404405406407408409411413414415416417418انتها
دی ان ان