• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون امور شهرداري‌ها : نقش شهرداري‌ها در مديريت بحران كمرنگ است

شهرداري قدرت و توانايي خود را در مهار ساير بلايا و بحران‌ها هم بسيار زياد مي‌داند و از اين‌رو خواستار اين امر است تا در قانون جديد مديريت بحران يا قانون مديريت حوادث غيرمترقبه كشور، نقش گسترده‌تري داشته باشد.

گزارشی درباره عملکرد شهرداری در روزهای برفی؛ شهر در امان است

زمستان فصل زیبایی است؛ فصل بارش برف و سفید پوش شدن زمین. اما این فصل، دردسرهایی هم به همراه دارد؛ با آغاز بارش ها و نشستن اولین برف بر بام خانه های شهروندان و گرایش هوا به سردی، روند عادی زندگی شهر نشینی مختل می شود.

با هدف کاهش آلودگی هوا؛ دهکده گل و گیاه در شهر ارومیه احداث می شود

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه  از اجرای طرح تاسیس دهکده گل و گیاه با حضور کارشناسان و فعالین رشته پرورش گیاهان زینتی در شهر ارومیه خبر داد.

شهردار ارومیه خبر داد: نگاه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه در بودجه سال 95

شهردار ارومیه اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و جذب سرمایه گذار را  از اولویت های بودجه سال 95 شهرداری ارومیه عنوان کرد.

اجرای طرح های متعدد شهرداری ارومیه برای کاهش سد معبر

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: طرح‌های متعددی برای کاهش سد معبر و دست فروشی در سال جاری از سوی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه اجرا شده است.

یادداشت شهردار ارومیه؛ جاودانگی راه و مسلک شیخ نمر

اکنون باید پرسید کجایند آن داعیه داران حقوق بشر که تا دیروز با صدور بیانیه‌های تند و تیز علیه ایران، کشورمان را به نقض حقوق انسانی متهم و با قضاوت‌های یک طرفه مجازات و تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه ملت ایران صادر می‌نمودند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم تجلیل از قاریان ممتاز کشوری؛ عمل به آموزه های قرآنی نقش مهمی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم تجلیل از قاریان ممتاز کشوری اظهار داشت: عمل به آموزه های قرآنی نقش مهمی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد.

شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از قاریان ممتاز کشوری؛ برای مأنوس شدن نسل جوان با قرآن باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم

شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از قاریان ممتاز کشوری گفت: باید پیام انسان‌ساز کتاب آسمانی قرآن را به جامعه منتقل نماییم و  برای مأنوس شدن نسل جوان با قرآن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

اولين جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهر داری ارومیه برگزار شد

درآستانه فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر  شهرداری ارومیه برگزار شد.

اولین409410411412413414416418419420421422423انتها
دی ان ان