• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه: مساجد باید به عنوان نمادهای وحدت و وفاق ملی مطرح شوند

شهردار ارومیه در دیدار مردمی با شهروندان  محله شهید آیدین کریمی (کشتارگاه) در مسجد رسول اکرم (ص)، مساجد را نماد وحدت و وفاق  ملی خواند و بر اتحاد و یکپارچگی در وضعیت کنونی و حساس منطقه تاکید کرد .

با هدف جابه جایی زائرین اربعین حسینی صورت گرفت؛ اعزام 50 دستگاه اتوبوس شهرداری ارومیه به مرز مهران

مراسم اعزام اتوبوس های  شهرداری ارومیه  برای جابه جایی زائرین اربعین حسینی  از شهر مهران تا مرز مهران با حضور مقامات  استانی و شهری برگزار شد .

شهردار ارومیه: سرمایه‌ گذاری از چالش‌های بزرگ استان آذربایجان غربی است

شهردار ارومیه گفت: اقتصاد و سرمایه‌گذاری یکی از چالش‌های بزرگ استان آذربایجان غربی و به‌ویژه ایران بوده و شهرداری ارومیه در این زمینه تلاش‌های متعددی انجام داده است.

دیدار مردمی شهردار ارومیه با شهروندان محله صمد زاده

شهردار ارومیه در ادامه ملاقات های مردمی بعد از ظهر دوشنبه با تعداد زیادی از شهروندان محله صمد زاده منطقه چهار در محل فرهنگسرای محمد رسول الله (ص)  دیدار  و به مسایل و مشکلات شهروندان  رسیدگی کرد.

نصب دکل پرچم 50 متری جمهوری اسلامی ایران در تقاطع غیر همسطح ابوذر

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه  اعلام کرد:  ششمین دکل پرچم جمهوری اسلامی ایران به ارتفاع 50 متر در ورودی شهر ارومیه از سمت جاده شهید کلانتری واقع در تقاطع غیر همسطح  ابوذر نصب شد و پرچم آن به اهتزار درآمد .

تسریع در عملیات آسفالت معابر منطقه یک ارومیه

شهردار منطقه یک ارومیه با اشاره به عملیات آسفالت ریزی خیابان های  اصلی و فرعی منطقه یک به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، گفت:  با پایان یافتن  عملیات اجرایی این پروژه ها شاهد ساماندهی  و بهسازی بسیاری از خیابان ها  و معابر منطقه یک خواهیم بود .

ابلاغ دستورالعمل جدید برنامه شهرداري ها

معاون امور شهرداريهاي سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور از تهيه دستورالعمل جديد برنامه شهرداريهابا عنوان«برنامه راهبردي-عملياتي شهر و شهرداري»پس از دو سال كار فشرده كارشناسي و تشكيل جلسات مشورتي و تخصصي با اساتيد و خبرگان حوزه برنامه ريزي راهبردي و عملياتي شهر و شهرداري از سوي اين سازمان و ابلاغ آن به استانداران خبر داد.

مدیران عامل سازمان های فضای سبز و زیباسازی شهرداری منصوب شدند

طی احکامی جداگانه  از سوی محمد حضرت پور، شهردار ارومیه ، علی شایگان به سمت مدیر عامل پارکها و فضای سبز و مجتبی علیزاده به سمت مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اورمیه منصوب شد

اولین410411412413414415417419420421422423424انتها
دی ان ان