• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استخدام نیروی انسانی در شهرداری های استان آذربایجان غربی

استانداري آذربايجان غربي برای تأمين نيروي انساني شهرداريهاي خوی- سلماس- سردشت- فیرورق- اشنویه- بوکان- سیه چشمه-بازرگان-پلدشت در مشاغل اداری و عملیاتی آتش نشانی با برگزاری آزمون به صورت پیمانی استخدام می نماید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه خبر داد: برگزاری نمایشگاه و فراخوان مسابقه شب یلدا

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه اعلام کرد: نمایشگاه شب یلدا در راستای حفظ سنن و آداب و رسوم و ترویج فرهنگ های بومی ایران زمین، به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  ارومیه برگزار می شود.

هواشناسی: برف و باران در راه است

بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، در روز دوشنبه بارش اکثر مناطق نیمه غربی کشور را در بر می گیرد.شدت بارندگی در استان های غرب، جنوب غرب و دامنه های غربی زاگرس است، هر چند روز سه شنبه از شدت بارش ها کاسته می شود.

شناور شدن مواد نفتی در جوی آب حادثه آفرید

به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه، شناور شدن مواد نفتی در جوی آب باعث وقوع آتش سوزی در خیابان مظاهری شد که با حضور به موقع  آتش نشانان مهار و از انتقال آن جلوگیری شد.

پروژه تله‌کابین ارومیه نیازمند سرمایه‌گذار است

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  پروژه تله‌کابین ارومیه و طرح های مشابه آن از جمله شهربازی بزرگ  ارومیه و پروژه‌های روبنایی شهر نیازمند سرمایه‌گذار است .

اسقبال خوب شهروندان ارومیه از طرح تفکیک زباله از مبدا

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ارومیه اعلام کرد: میزان جمع آوری زباله های خشک طرح تفکیک زباله از مبدا نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش 3 برابری داشته است.

آماده باش اکیپ های بازرسی و فنی ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه

مدیر عامل سازمان اتوبو سرانی شهرداری ارومیه گفت: اکیب های بازرسی و اکیب های فنی ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه با آغاز بارش برف از روز گذشته در آماده باش کامل هستند.

فعالیت شبانه روزی سازمان خدمات موتوری در روزهای برفی

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه گفت: کلیه معابر اصلی و فرعی سطح شهر ارومیه با آغاز بارش برف، نمک پاشی و مشکل آب گرفتگی و لغزندگی آنها رفع شد.
اولین412413414415416417419421422423424425426انتها
دی ان ان