• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی؛ نردبان 53 متری سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه رونمایی شد

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، نردبان 53 متری  سازمان آتش نشانی با حضوراعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی و جمعی از شهروندان در میدان انقلاب ارومیه رونمایی شد.


اجرای فاز دوم عملیات تبدیل سوخت کارخانجات تولید آسفالت به سیستم مکانیزه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ارومیه اعلام کرد:  فاز دوم عملیات تبدیل سوخت کارخانجات تولید آسفالت به سیستم مکانیزه در حال اجرا است.

وب سایت چهار زبانه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه راه اندازی شد

وب سایت چهار زبانه معاونت اقتصادی  و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه به آدرس سایت الکترونیکی www.investment.urmia.ir راه اندازی شد.

در ماه مبارک رمضان؛ 745 نفراز دوره های آموزشی نماز و امر به معروف و نهی از منکر بهرمند شدند

در طول ماه مبارک رمضان ؛ 745 نفراز کارکنان شهرداری ارومیه از دوره های آموزشی نماز و امر به معروف و نهی از منکر در محل مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری بهرمند شدند.

پیام تسلیت شهردار ارومیه در پی درگذشت حجاج ایرانی در منا

شهردار ارومیه طی پیامی درگذشت حجاج بیت الله الحرام در حادثه تلخ منا را به هموطنان و خانواده های قربانیان تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، آرزوی شفای عاجل برای مجروحین حادثه را از خداوند متعال مسئلت کرد.

شهردار، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه با شهدا تجدید میثاق کردند

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛ شهردار، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری با حضور درمزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.

به مناسبت روز جهانی بدون خودرو؛ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با دوچرخه در محل کار حضور یافتند

هر ساله در روز 22 سپتامبر، مقارن با 31 شهريور ماه به عنوان روز جهانی بدون خودرو در نظر گرفته شده است و از مردم سراسر جهان خواسته می ‌شود تا برای يک روز هم كه شده، رانندگی با وسايل نقليه شخصی خود را فراموش كنند و شهرداری ارومیه نیز درراستای تحقق این مهم، مراسم روز بدون خودرو را برگزار کرد.

به مناسبت بازگشایی مدارس؛ معابر منتهی به 150 مدرسه شهر ارومیه خط کشی شد

سر پرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس، معابر منتهی به  150 مدرسه شهر ارومیه خط کشی  شد.

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه در آستانه بازگشایی مدارس

کمتر از یک هفته دیگر به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید نمانده است و این روزها در تب و تاب آغاز دوباره سال تحصیلی و بازگشایی مدارس می توان رفت و آمدهای خانواده ها به بازار خرید لوازم تحصیل فرزندان را مشاهده کرد، رفت و آمدهایی که با بازگشایی مدارس به اوج خود خواهد رسید و باعث ترافیک در معابر هسته مرکزی شهر خواهد  که برای رفع دغدغه های...

با برگزاری جشنواره انگور؛ شاهد اشغال 90 درصدی واحد های اقامتی شهر ارومیه خواهیم بود

معاون گردشگری اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی  گفت: با برگزاری جشنواره انگور شاهد اشغال 90 درصدی واحد های اقامتی، احیای سنت ها  بومی و محلی و پیوند بین ملت ها خواهیم بود .

اولین420421422423424425427429430431432433434انتها
دی ان ان