• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مناسبت بازگشایی مدارس؛ معابر منتهی به 150 مدرسه شهر ارومیه خط کشی شد

سر پرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس، معابر منتهی به  150 مدرسه شهر ارومیه خط کشی  شد.

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه در آستانه بازگشایی مدارس

کمتر از یک هفته دیگر به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید نمانده است و این روزها در تب و تاب آغاز دوباره سال تحصیلی و بازگشایی مدارس می توان رفت و آمدهای خانواده ها به بازار خرید لوازم تحصیل فرزندان را مشاهده کرد، رفت و آمدهایی که با بازگشایی مدارس به اوج خود خواهد رسید و باعث ترافیک در معابر هسته مرکزی شهر خواهد  که برای رفع دغدغه های...

با برگزاری جشنواره انگور؛ شاهد اشغال 90 درصدی واحد های اقامتی شهر ارومیه خواهیم بود

معاون گردشگری اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی  گفت: با برگزاری جشنواره انگور شاهد اشغال 90 درصدی واحد های اقامتی، احیای سنت ها  بومی و محلی و پیوند بین ملت ها خواهیم بود .

در 5 روز برگزاری جشنواره انگور؛ 30 هزار عدد کیسه پارچه ای قابل بازیافت توزیع شد

در 5 روز برگزاری سومین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست ارومیه  ، 30 هزار عدد کیسه پارچه ای قابل بازیافت در بین مردم توزیع شد .

 

 

شهردار ارومیه در آئین اختتامیه سومین جشنواره انگور؛ توسعه ارومیه در گرو توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذاراست

شهردار ارومیه گفت: با توسعه صنعت گردشگری، شهر ارومیه را به عنوان مرکز تفریحی و گردشگری  درکل کشورمطرح خواهیم کرد .

با حضور پرشور مردم؛سومین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست به کار خود پایان داد

سومین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه،  جمعی از مقامات کشوری،  استانی و شهری و حضور پرشور مردم در دهکده ساحلی چی چست ارومیه به کار خود پایان داد.

سومین جشنواره انگور با شکوه هر چه تمام در حال برگزاری است

جشن و یا جشنواره انگور یکی از مراسم بسیار جالب در آذربایجان مخصوصا در منطقه ارومیه است که معمولاً در اواخر شهریورماه که انگورها کاملاً میرسند برگزار می شود و آئینها ، سنتها و رسم و رسوم مخصوص خودش را دارد، قدمت این جشن به چند هزار سال قبل برمی گردد، جشن با شکوهی که توام با آوازهای آذربایجانی و قوشماجاهای محلی وبایاتیها  است.

حضور فعال غرفه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در سومین جشنواره انگور

غرفه روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در سومین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست حضور فعال یافت.

شهردار ارومیه در سومین جشنواره انگور؛ جشنواره انگور توسعه گردشگری ارومیه را رقم خواهد زد

شهردار ارومیه گفت :  برگزاری جشنواره انگور باعث توسعه صنعت گردشگری ارومیه، احیای سنت های بومی و محلی، معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری و کشاورزی شهر می شود .

با برگزاری جشنواره انگور، نقش انگور در اقتصاد کشاورزی تبیین می شود

قائم مقام شهردار ارومیه  گفت: جشنواره انگور درراستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برنامه ریزی مدیران شهری برای اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برگزارمی شود.

 

 

جشنواره انگور فرصتی برای معرفی ظرفیت های اقتصادی و گردشگری ارومیه

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه  گفت:  کاشت و تولید انگور در ارومیه ریشه در سنت های اصیل تاریخی این دیار دارد.

سنت های اصیل بومی با جشنواره انگور احیا می شود

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: جشنواره های مبتنی بر محصولات بومی محلی عاملی اثرگذار در معرفی ظرفیت های بی نظیر مناطق مختلف ایران اسلامی هستند.

افزایش تولید ات انگور با استفاده از فن آوری های نوین کشاورزی

استاندار آذربایجان غربی گفت:  ارزش افزوده محصولات کشاورزی آذربایجان غربی  را باید با استفاده از فناوری های نوین  روز دنیا ارتقا داد.
اولین421422423424425426428430431432433434435انتها
دی ان ان