• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نصب تعداد 20 عدد تابلوی احیاء نام های اصیل محلات و خیابان ها درسطح شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امسال 20 میلیارد تومان برای بودجه فرهنگی شهرداری ارومیه در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

سومین همایش روسای شوراهای اسلامی استان ها به میزبانی شهر ارومیه برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، سومین همایش روسای شوراهای اسلامی استان های سراسر کشور به میزبانی شهر ارومیه برگزار می شود.

افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر 1480/7 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در سال 93

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، به مناسبت هفته دولت سال 93، تعدادی از پروژه خرد و کلان شهری که حاصل تلاشهای شبانه روزی مجموعه خانواده بزرگ شهرداریست مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

تولید سالانه بیش از دو و نیم میلیون انواع بوته های فصلی، دائمی و درختچه ای

آبیاری بهینه فضای سبز شهری، یکی از مهمترین اصول در مدیریت پایدار فضای سبز است ، اصلی که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد ، خشکسالی های اخیر و کم آبی معضلی است که برای حل آن باید راهکارهای مختلفی اتخاذ گردد

اجرای عملیات میدان امام با 2هزار و 500 میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه سرمایه گذاری

عضو شورای اسلامی ارومیه  از واگذار شدن ادامه عملیات اجرایی  پروژه میدان امام به شهرداری ارومیه خبر داد.

با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون تومان انجام می شود: ساخت دو بوستان در ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد: با توسعه هر منطقه ای از شهر ارومیه یک پارک محله ای ویژه زنان در آن منطقه ایجاد خواهد شد.

احیای باغ شهر ارومیه با خرید باغ های توت و گردو در شهر

شهر ارومیه همواره با رمز و رازهای زیادی برای گردشگران همراه بوده است و گردشگران پس از سفر به ارومیه مبهوت و شیفته زیبایی های تاریخی، فرهنگی و معنوی ارومیه می شوند و با توجه به این تفاسیر و از آن جایی که یکی از مهمترین بنیان‌های توسعه پایدار، پرداختن به موضوع گردشگری است چرا که باعث درآمدزایی و پیشرفت شهرمی شود  و در این راستا در جذب...

طی حکمی از سوی شهردار ارومیه، مهندس وحید عباسی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک ارومیه منصوب گردید

وحید عباسی، طی حکمی از سوی شهردار ارومیه به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک ارومیه انتخاب و از زحمات و تلاش های چندین ساله عبدالکریم حضرتی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: روند رو به رشد ارومیه از منظر توسعه شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه به نقل از خبرگزاری فارس،پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در سال‌های 92 و 93 شاهد تغییرات اساسی و ملموس در شهر ارومیه بوده و این روند رو به رشد ادامه دارد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اورمیه :از حضورسرمایه گذاران در ارومیه استقبال می شود

 رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اورمیه گفت: ايجاد زير ساخت هاي لازم يكي از عوامل ضروري براي جذب سرمايه گذاران در ارومیه است.

شهردار ارومیه در نشست خبری گفت: خبرنگاران نقش اساسی و محوری در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دارند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت‌پور در نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و تجلیل از خبرنگاران که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی نقش اساسی و محوری دارند.

طی حکمی از سوی شهردار ارومیه، دکتر سهراب عبداله زاده، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، طی حکمی دکتر سهراب عبداله زاده به عنوان مشاور عالی شهردار در امور فرهنگی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه انتخاب و منصوب گردید.

عضوشورای اسلامی شهر ارومیه : برگزاری کلاس های آموزشی کسب مهارت های زندگی برای زنان

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ازایجاد واحد امداد و نجات برای زنان درسازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه خبر داد.

ایجاد خط ویژه مترو باس در رینگ کمربند میانی شهر

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از ایجاد یک خط ویژه مترو باس تندور در رینگ کمربند میانی شهر ارومیه به صورت آزمایشی  تا پایان نیمه دوم سال جاری خبر داد.

شهردار ارومیه در جشن شکوفه ها: ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده ها از مهمترین برنامه های شهرداری ارومیه است

شهردار ارومیه در جشن شکوفه های شهرداری ارومیه گفت: یکی از مهمترین برنامه های شهرداری ارومیه، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است

مهندس دوستی به عنوان مدیر مسئول برنامه ريزي و هماهنگي سومين همايش ادواري رؤساي شوراهای اسلامی استانهاي سراسر كشور انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اروميه: سومين همايش ادواري ر‍‍ؤساي شوراي اسلامي استانهاي سراسر كشور كه در 29 و 30 مرداد ماه سال جاري به ميزباني شهر اروميه برگزار می شود. مهندس دوستی به عنوان مدیر مسئول  برنامه ريزي و هماهنگي این همایش انتخاب شدند.

ستارپور؛رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست:شهروندان به عنوان مالکان شهر در زمینه بهبود بهداشت محیط شهری و اجرای طرح ها و برنامه ها نقش تعیین کننده ای دارند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از شورای اسلامی شهر ارومیه، ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست  گفت :شهروندان به عنوان صاحبان و مالکان شهر در زمینه بهبود بهداشت محیط شهری و اجرای طرح ها و برنامه ها نقش تعیین کننده ای دارند و عدم همکاری و همراهی آنان هرگونه طرح و برنامه ای را متوقف و اجرای آن را با مشکل مواجه می سازد.
اولین455456457458459460462464465466467468469انتها
دی ان ان