• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارائه آموزش و خدمات سامانه شهروندسپاری در منطقه پنج شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ارائه آموزش و خدمات سامانه شهروندسپاری در منطقه پنج شهرداری

شهردار منطقه پنج ارومیه خبر داد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه, داریوش نوری با اشاره به راه اندازی سامانه شهروندسپاری از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در منطقه پنج این شهرداری  اظهار کرد: خدمات غیر حضوری شهرداری در قالب سیاست ها و اهداف شهر هوشمند و تحقق آن و با استفاده از اینفوکیوسک مستقر در منطقه پنج به عموم شهروندان آموزش و ارائه داده می شود.

وی افزود: با اجرایی شدن پروژه شهر هوشمند در سطح شهرداری, شهروندان جهت دسترسی به خدماتی از جمله صدور گواهی آنی نقل و انتقالات و بانکی, انواع استعلامات, پیگیری درخواست و تصدیق گواهی نیازی به حضور در شهرداری  نخواهند داشت.

شهردار منطقه پنج ارومیه گفت: همچنین استعلام سوابق آرا کمیسیون, محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز, محاسبه زیربنای ساخت در طبقات, محاسبه عوارض و صدور تراکم پروانه نیز به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

نوری در ادامه با اشاره به دیگر مزایای سامانه شهروندسپاری یادآور شد: شهروندان از این پس جهت پرداخت بدهی عوارض نوسازی, بدهی عوارض صنفی, پیگیری قبوض نوسازی, سوابق پرداختی نوسازی, سوابق پرداختی صنفی هیچ نیازی به حضور در منطقه نداشته و میتوانند این خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا و همچنین ضرورت کاهش حضور شهروندان در جامعه و ادارات این پروژه اهمیت دوچندان می یابد، تصریح کرد: پس از آموزش های لازم سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری به مسئول فناوری منطقه پنج و یکی از کارشناسان این منطقه، آموزش های لازم از سوی آنها به شهروندان ارائه می شود.

Print
331 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان