• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه  اجباری شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه اجباری شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با اعلام خبر الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا طی ابلاغ بخشنامه ای،  استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی برای رانندگان و مسافران الزامی شد.
وی خاطر نشان کرد:  در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مسافران، اجازه استفاده از ناوگان جهت تردد به آنها داده نمی شود.
شهردار ارومیه  ازهمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافران درون شهری درخواست کرد در اجرایی کردن این بخشنامه به منظور حفظ سلامت عموم و پیشگیری از تشدید شیوع کرونا همکاری لازم را داشته باشند.
وی عنوان کرد:  در حال حاضر شهر ارومیه در وضعیت قرمز قراردارد از شهروندان درخواست کرد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زدن ماسک و همچنین توصیه های بهداشتی هنگام خروج از منزل را رعایت کنند.
حضرت پور افزود:  با توجه به آغاز فصل پاییز و گسترش و شیوع بیماری های فصلی، خطر تشدید شیوع ویروس کرونا را باید جدی گرفت.
وی گفت:  تمام تلاش مدیریت شهری ارومیه بر این معطوف شده  که با رعایت پروتکل های بهداشتی از تشدید شیوع کرونا پیشگیری کند و از این تریبون اعلام می داریم که خدمات شهرداری شامل فقط  آن از دسته از افراد است که پروتکل های بهداشتی را رعایت و ماسک می زنند .
شهردار ارومیه ابراز امیداوری کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک زنجیره ویروس کرونا قطع و این مقطع سخت را نیز پشت سر بگذارنیم.

Print
286 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان