• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

امسال عملیات اجرایی رینگ دوم کمربندی ارومیه آغاز می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

امسال عملیات اجرایی رینگ دوم کمربندی ارومیه آغاز می شود

«سید هادی ذاکر»  با بیان اینکه فاز دوم رینگ دوم کمربندی ارومیه از ابتدای جاده سرو شروع و تا جاده اشنویه ادامه خواهد داشت، گفت:   با اجرای طرح  شاهد افزايش امنيت و کاهش ترافيک در شهر خواهیم بود.

 وی در ادامه با اشاره به مقوله سرمایه گذاری در شهر ارومیه، بیان کرد: در سال جاری 1200ميليارد تومان بودجه  براي حوزه سرمایه گذاری شهر ارومیه اعتبار در نظر گرفته شده است.

ذاکرايجاد زير ساخت هاي لازم يكي از عوامل ضروري براي جذب سرمايه گذاران در ارومیه  دانست و گفت: بدون حضور سرمایه گذاران بسیاری از پروژه ها به پیشرفت های قابل توجهی نخواهند رسید و جذب حداكثري سرمايه گذار داخلي و خارجي به اروميه با آغاز دور چهارم شوراي اسلامی اروميه و ايجاد كميسيون سرمايه گذاري، مشاركت و گردشگري به شدت درحال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه از حضور سرمایه گذاران در ارومیه استقبال می شود،  گفت:  شهرداری ارومیه خواهان ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری بوده و تمام توان خود را به کار گرفته است.

رئيس کميسيون سرمايه گذاري، مشارکت و گردشگري شوراي اسلامي شهر اروميه با اشاره پروژه هاي سرمايه گذاري انجام شده در  در سطح شهرارومیه طی دو سال گذشته ، بیان کرد:  مجتمع تجاري تفريحي رزت، مجتمع سرمايه گذاري اورياد، و مجتمع تجاری و تفریحی تکبير فتح از جمله پروژه ها است.

وي  با اشاره به اجرای تراموا در شهر ارومیه،  بیان کرد:  اکنون  مطالعات اجرای ترموا  به طول 15 کیلومتر در هسته مرکزی شهر ارومیه  در دست مطالعه است.

ذاکر افزود: برای راه اندازی تراموا بیش از  100ميليارد بودجه در نظر گرفته شده که بعد از راه اندازي آن شاهد کاهش ترافيک خواهیم بود.

Print
974 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان