• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شاد قوشچی: فرهنگ سازی تنها راه مقابله با مزاحمان تلفنی 125
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شاد قوشچی: فرهنگ سازی تنها راه مقابله با مزاحمان تلفنی 125

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی اظهار کرد: در طی روز 550 تا 600 تماس با سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صورت می گیرد که تنها از این تعداد 4 مورد واقعیت داشته و  بقیه موارد کسب اطلاعات  و مزاحمت تلفتی است .

وی با بیان این که این تماس ها یکی از موانع در انجام هر چه صحیح تر و سریعتر وظایف پرسنلی آتش نشانی می شود،اظهار داشت: متاسفانه با این تماس های غیر ضروری و مزاحم بیش از 50 درصد از وقت کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صرف پاسخگویی به این گونه تماس ها می شود.

شاد قوشچی ادامه داد:  اکثر این تماس ها مربوط به گروه های سنی 10 تا 35 سال است .

وی با بیان اینکه سال گذشته میزان مزاحمت های تلفنی 98 درصد بود، تصریح کرد: تاخیر در پاسخگویی به تماس های ضروری و عدم اعتماد به تماس های حاصله از جمله لطمات وارده به بدنه سازمان است.

شاد قوشچی همچنین یکی از راههای مقابله با مزاحمان تلفنی را فرهنگسازی از طریق صدا و سیما عنوان کرد و گفت: این سازمان می تواند با نشان دادن عواقب مزاحمت های تلفنی در برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی از میزان مزاحمت ها بکاهد.

وی افزود: از جمله مولفه های کاهش مزاحمت های تلفنی و غیر ضروری را آموزش عمومی ، آموزش دانش آموزان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق رسانه های عمومی است.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با مهم خواندن هر دقیقه و ثانیه در عملیات امداد و نجات و اطفا ء حریق بیان داشت: امید است  بافرهنگ سازی مناسب، تعداد این تماس های غیر ضروری و مزاحم کاهش یاید .


Print
774 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان