• ورود
  • ENG
  • Search

نظرسنجی

شهروندعزيز؛ توسعه كداميك از فعاليتهاي ذيل از ديدگاه شما اهميت بيشتري دارد.



نظر سنجی در مورد رنگ آمیزی معابر شهری





ثبت نظر  نمایش نتایج

جستجو

اخبار

شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه پنج ارومیه مطرح کرد:

شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه پنج ارومیه در نشست بررسی سامانه شهروندسپاری در منطقه پنج شهرداری ارومیه گفت: یکی از مهم ترین اهداف این سامانه ، کاهش مراجعات حضوری جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج ارومیه؛ نشست آسیب شناسی اجرای  سامانه شهروندسپاری با حضور داریوش نوری شهردار منطقه پنج، یاسر اسدپور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد.

داریوش نوری  در این نشست گفت:  با استناد به  بیانات مقام معظم رهبری در  بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و خدمات غیرحضوری  ضروری است به بیانات ایشان جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به انتخاب شهرداری منطقه پنج ارومیه به عنوان پایلوت اجرای سامانه شهروندسپاری افزود: در این نشست خدمات غیر حضوری در ایام شیوع کرونا و ضرورت کاهش حضور شهروندان در اماکن شهرداری و  مسائل و چالش های این مهم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه پنج ارومیه ادامه داد: از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری، کاهش مراجعات حضوری در جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.

نوری خاطر نشان کرد: کاهش ترددهای شهری و ترافیک، کاهش آلودگی هوا، شفافیت و تسهیل فرآیندهای اداری شهرداری و کمک به فاصله گذاری اجتماعی مواردی است که در این نشست  با عنوان نقاط قوت سامانه شهروندسپاری مطرح شد.

وی تاکید کرد: تلاش برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر، ترغیب شهروندان به استفاده از سامانه شهروندسپاری و ارائه آموزش به شهروندان  از جمله  مباحثی است که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

نویسنده: روابط عمومی/چهارشنبه, 07 آبان,1399/دسته ها: اخبار شهرداری

تعداد نمایش ها (30)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
آمار بازدید
دی ان ان