• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش‌سوزی کارگاه ساخت جعبه‌های پلاستیکی مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش‌سوزی کارگاه ساخت جعبه‌های پلاستیکی مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش‌سوزی کارگاه بازیافت و ساخت جعبه‌های پلاستیکی در جاده سرو با تلاش آتش‌نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.
به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید اظهار کرد: پس از مشاهده شعله‌های آتش توسط شهروندان با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی راس ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح امروز بی‌درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه ۶ و تانکر پشتیبان ایستگاه یک را به محل حادثه واقع در روستای یورقانلو جاده سرو اعزام کرد.
وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک باب کارگاه بازیافت ضایعات و ساخت جعبه‌های پلاستیکی به مساحت تقریبی ۵۰۰ متر مربع به دلیل نامعلومی طعمه حریق شده و شدت آتش‌سوزی به قدری بود که شعله‌های آتش و دود از فاصله دور هم مشاهده می‌شد.
سرباز رشید خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، قطع جریان برق و گاز با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آتش‌نشانی به سرعت از دو جهت عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به انبار کردن غیر اصولی مقدار زیادی جعبه‌های پلاستیکی، ضایعات و همچنین مواد سریع الاشتعال آتش‌نشانان در یک عملیات سنجیده و در کوتاهترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.
سرباز رشید خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان پس از اطمینان از عدم برگشت شعله و ایمن‌سازی محل با ارایه توصیه‌های ایمنی به مالک به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند.
وی با اشاره به این که علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، یادآور شد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

Print
90 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان