• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش انبار علوفه مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش انبار علوفه مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: انبار علوفه‌ای در روستای مرادعلی سفلی که با نزدیک ترین ایستگاه آتش‌نشانی ۲۳ کیلومتر فاصله داشت با تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید اظهار کرد: وقوع این حادثه توسط اهالی روستا را ساعت ۴:۲۶ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه آتش‌نشانان ایستگاه ۲ را به همراه یک دستگاه تانكر پشتیبان به محل حادثه واقع در جاده مهاباد، روستای مرادعلی سفلی اعزام کرد.
وی افزود: مقدار زیادی علوفه دامی در فضایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع و با حجم تقریبی ۱۰ تن در مجاورت منزلی بر روی هم دپو شده بود که به علت نامشخصی آتش گرفته، به گونه‌ای که دود ناشی از این آتش‌سوزی از فاصله ای دور قابل مشاهده بود.

سرباز رشید خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شده و با توجه به مشرف بودن محل آتش‌سوزی با منزل و همچنین دکل مخابراتی موجود در محل سریعاً پس از ایمن‌سازی محل و بکارگیری تجهیزات انفرادی با استفاده از چندین رشته هوز آتش‌نشانی از جهات مختلف به مقابله با شعله‌های آتش پرداخته و توانستند شعله های آتش که در حال گسترش بود را مهار کنند.

وی تصریح كرد: با توجه به حجم زیاد علوفه، آتش‌نشانان توانستند پس از حدود ۴ ساعت تلاش بی وقفه، شعله‌های آتش را به کنترل خود درآورده و خاموش کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه یادآور شد: آتش‌نشانان پس از انجام عملیات لکه‌گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

Print
235 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان