• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش انبار مصالح ساختمانی مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش انبار مصالح ساختمانی مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اعلام کرد: آتش‌سوزی فروشگاه مصالح ساختمانی در خیابان فرهنگ که به دلیل نامعلومی آتش گرفته بود، با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه،حسین سرباز رشید بیان کرد: شب گذشته با مشاهده زبانه‌های آتش و دود در مقابل یک فروشگاه مصالح ساختمانی، بلافاصله موضوع به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، سریعاً آتش‌نشانان ایستگاه ۲ به محل حادثه واقع در بلوار ساوالان، اول خیابان فرهنگ اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان هنگامی که به محل حادثه رسیدند، دود و آتش زیادی به آسمان زبانه می‌کشید و شعله‌های آتش هر لحظه در حال سرایت به داخل مغازه و همچنین منزل مسکونی بود.
سرباز رشید افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از قطع برق و گاز و ایمن‌سازی، به دو گروه تقسیم و گروه اول ساکنین محبوس مانده در منزل مسکونی را پس از باز کردن درب منزل و ایمن سازی مسیر به بیرون و منطقه امن منتقل کرده و همزمان گروه دوم با استفاده از تجهیزات انفرادی و کشیدن دو رشته هوز آتش‌نشانی از دو جهت اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و آتش را قبل از سرایت خاموش کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن کامل آتش‌سوزی و همچنین انجام لکه‌گیری و جداسازی اجناس سوخته و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

Print
172 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان