• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آسفالت‌ریزی معابر مناطق ۵گانه ارومیه همچنان ادامه دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آسفالت‌ریزی معابر مناطق ۵گانه ارومیه همچنان ادامه دارد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد: در تداوم نهضت آسفالت‌ریزی معابر، خیابان‌های ابوذر، شهید شریفی‌فر همچنین میرداماد با هدف تسهیل در تردد شهروندان، ارتقا سطح کیفی معابر و رضایتمندی شهروندان در حال آسفالت است.

به گزارش امور ارتباطات معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه، ابراهیم صفری با اشاره به آسفالت‌ریزی خیابان شهید شریفی‌فر، بیان کرد: این عملیات در خیابان شهید شریفی‌فر منطقه یک شهری به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع و با توزیع ۲۲۰۰ تن آسفالت در آن در دست اجرا است.

وی به اجرای عملیات شبانه پخش آسفالت در خیابان ابوذر اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه زمانبندی عملیات اجرایی بهسازی و پخش آسفالت در این خیابان بصورت شبانه در حال اجرا است.

صفری افزود: عملیات اجرایی آسفالت رویه در خیابان ابوذر به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و با توزیع  بیش از ۲ هزار تن آسفالت در آن انجام می‌گیرد.

وی اظهار کرد:  در ادامه نهضت آسفالت‌ریزی معابر و بر اساس برنامه زمانبندی، عملیات اجرایی آسفالت ریزی خیابان میرداماد در منطقه یک شهری  نیز  آغاز شده و هم اینک در حال اجرا است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه عنوان کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در این خیابان به مساحت  22هزار متر مربع و با توزیع  بیش از ۲۵۰۰ تن آسفالت در آن انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی خیابان‌های شهید شیخ‌لو، فارابی، بلوار استاد شهریار و منشعبات خیابان حکیم نیز در چند روز گذشته  انجام شده است، افزود: این عملیات از سوی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه اجرا می‌شود.

 

Print
248 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان