• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز بررسی طرح و نقشه اجرایی میدان امام خمینی (ره) در شورای اسلامی شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز بررسی طرح و نقشه اجرایی میدان امام خمینی (ره) در شورای اسلامی شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، طرح میدان امام خمینی (ره) در محدوده شرقی بازار ارومیه حدفاصل خیابان بعثت و خیابان شهید منتظری واقع شده و در قالب سیاستهای حمایتی برای احیای بافت فرسوده و احداث مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی با معیارهای تاریخی شهر ارومیه طراحی شده است.

مشاور سرمایه گذار، شرکت مهندسی مشاوره سازه ماندگار پیشرو که مطالعات و پژوهش نقشه اجرایی طرح را بر عهده دارد، توضیحاتی از روند مطالعات طرح، عرصه آزاد شده، سطح اشغال جهت احداث مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی نحوه استقرار میدان و پارکینگ را در قالب معماری اسلامی ایرانی ارائه کرد.

 اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نقطه نظرات خود را  از بعد فرهنگی، تاریخی، ترافیکی و خدماتی و ... مطرح کرده و مقرر شد در جلسه آتی در کمیسیون عمران و برنامه ریزی و حمل و نقل شهری ضمن پاسخگویی به سوالات از طرف مشاور بررسی های لازم و دقیقتری صورت گیرد.

گفتنی است تفاهم نامه مشارکتی با بخش خصوصی با مبلغ 250 میلیارد تومان تنظیم و با عنایت به مصوبه شورا در مراحل طراحی و عقد قرارداد بوده و امید می رود با اجرایی شدن آن مشکل 20 ساله میدان مذکور به طور کامل حل و فصل گردد وطرح ویژه ای که شهرزیبای ارومیه و شهروندان عزیز شایستگی آن را دارند احداث و به بهربرداری برسد.

Print
1733 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان