• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز طرح شهرتکانی از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز طرح شهرتکانی از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

طرح شهرتکانی در استقبال از نوروز و سال ۱۴۰۳ از سوی نواحی شش‌گانه سازمان مدیریت پسماند در سطح شهر ارومیه آغاز شده است.

هادی بصاری رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با بیان اینکه طرح شهر تکانی تا پایان اسفند ماه تداوم دارد، گفت: در قالب این طرح، سطح شهر ارومیه از سوی پاکبانان، واحد ماشین آلات و عوامل اجرایی نواحی شش‌گانه سازمان نظافت و شست‌و‌شو می‌شود.

به گفته وی ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه جهت آماده‌سازی برای استقبال از نوروز و مسافران در دستورکار سازمان قرار گرفته و به صورت شبانه‌روزی اقدامات نخاله‌برداری و تسطیح ورودی‌ها انجام می‌گیرد.

بصاری رنگ‌آمیزی و تعمیر ۲هزار مخزن ۷۰۰ لیتری، پاکسازی جاده‌ها و ورودی‌های سطح‌شهر، نظافت و شست‌وشوی ۹۰۰ شارع اصلی و شارع‌های فرعی، پاکسازی قطعه‌های خالی و برداشت نخاله‌های ساختمانی، شست‌وشوی مستمر تمام جداول و نرده‌ها همچنین شست‌وشوی تمام تابلوها را از جمله اقدامات اجرایی در قالب طرح شهر تکانی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ۲۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و یک هزار نیروی خدماتی و نظارتی، پاکسازی، لایروبی جوی آب، تسطیح و نخاله‌برداری قطعه‌های خالی، پاکسازی و شست وشوی باکس‌های زباله و رنگ‌آمیزی نرده‌ها را بصورت روزانه و به شکل مستمر در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: مشارکت شهروندان و همراهی آنان در این طرح در داشتن شهری پاک امری ضروریست و شهروندان می‌توانند نظرات و مشکلات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی‌ کنند.
 

Print
86 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان