• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده‌باش مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش برف /بازگشایی معابر از سوی ماشین‌آلات و پاکبانان در حال اجرا است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آماده‌باش مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش برف /بازگشایی معابر از سوی ماشین‌آلات و پاکبانان در حال اجرا است

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: هم اینک ناوگان ماشین‌آلات مدیریت شهری مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر جهت پیشگیری از لغزندگی همچنین سهولت در تردد شهروندان است.

 

هادی بصاری با بیان اینکه پیرو اطلاعیه هواشناسی و اعلام وضعیت نارنجی، ماشین‌آلات و پاکبانان نواحی شش‌گانه سازمان مدیریت پسماند در آماده باش کامل قرار دارند، بیان کرد: فعالیت پاکبانان و ماشین آلات این سازمان بی وقفه بوده و نیروها از شب گذشته تا زمانی که معابر به صورت کامل بازگشایی شوند در آماده باش و خدمات رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه ۹۰۰ معبر اصلی مناطق 5گانه از سوی ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه خودرو این سازمان در حال برف‌روبی است، اظهارکرد: اولویت بازگشایی و برف‌روبی، معابر اصلی و پرتردد بوده و بتدریج معابر فرعی نیز برف روبی می‌شود.

بصاری  ادامه داد: جهت تسهیل در عبور و مرور شهری، خودروهای ویژه‌ای‌ در معابر پر خطر به هنگام بارش برف مستقر شده همچنین مخازن و کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

وی با اعلام اینکه این سازمان با بسیج تمام تجهیزات در تلاش برای رفع موانع موجود ناشی از بارندگی بوده ازشهروندان درخواست کرد که یاریگرمدیریت شهری در زمان بارش‌ها باشند و جهت تسهیل در امر پاکسازی معابراز تردد با خودرهای تک سرنشین و غیر ضروری اجتناب کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل با اعزام اکیپ‌های ویژه سازمان اقدام شود.

Print
78 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان