• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده‌باش کامل نیروها و واحد ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آماده‌باش کامل نیروها و واحد ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

در پی بارش باران از عصر روز پنج شنبه سوم خرداد ماه، ۹۰۰ پاکبان و ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات جهت رفع آبگرفتگی معابر و بازگشایی کانال‌ها و جوب‌های سطح شهر به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: با صدور اطلاعیه از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر اعلام وضعیت نارنجی و احتمال آبگرفتگی معابر شهری ماشین‌آلات و پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه جهت خدمت‌رسانی به شهروندان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

هادی بصاری افزود: بازگشایی مسیر جوب‌ها، کانال‌ها، چاه‌ها و هدایت آب‌های سطحی از سوی ماشین‌آلات و پاکبانان نواحی ششگانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه انجام گرفت.

وی تصریح کرد: ۹۰۰ پاکبان به همراه ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سازمان شامل کف‌کش، تانکر، جرثقیل، بیل بکهو، لجن‌کش و واترجت در قالب اکیپ‌های نواحی ششگانه در سطح شهر فعالیت کردند.

بصاری خاطر نشان کرد: به دنبال بارش شدید باران عصر روز پنج‌شنبه منازل برخی از شهروندان دچار آبگرفتگی و بروز مشکلاتی شده بود که پاکبانان و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در یک اقدام جمعی ضمن تلاش برای رفع آبگرفتگی جوب‌ها، کانال‌ها و چاه‌های موجود در سطح شهر اقدام به کمک‌رسانی و پاکسازی منازل شهروندان آسیب دیده کردند.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های بارش مجدد باران در شهر ارومیه، نیروها و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بصاری گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه تماس برقرار کنند تا نیروهای مدیریت پسماند در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع آبگرفتگی در محل حضور یابند.

Print
67 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان