• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجرای طرح پاکسازی و لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجرای طرح پاکسازی و لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه

 رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر در فصل بارش‌ها، کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر از سوی این سازمان لایروبی و پاکسازی شده است.

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، هادی بصاری با اشاره به اینکه لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه به صورت مستمر در برنامه کاری نواحی ششگانه سازمان قرار دارد، تاکید کرد: در سال‌های اخیر لایروبی متداوم کانال‌های سطح شهر پیش از فصل بارش‌ها سبب شده است که میزان آبگرفتگی‌ها به شدت کاهش یابد.

وی گفت: لایروبی کانال‌ها و جوب‌های سطح شهر به موجب پیشگیری از آبگرفتگی‌ها انجام شده و نقاط حساس شهر نیز شناسایی شده است.

بصاری عنوان کرد: هماهنگی‌ها با معاونین خدمات شهری مناطق انجام گرفته است و امید داریم که بارش‌های امسال را با کمترین مشکل بگذرانیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار مصرف از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: متاسفانه در برخی نواحی شهر با وجود لایروبی کانال‌ها و جوب‌ها به سبب عدم توجه و رعایت شهروندان و ریختن نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های خود در مسیر جوب‌ها و کانال‌ها سبب گرفتگی مسیر کانال‌ها شده‌اند و ناگزیر لایروبی چندین بار صورت گرفته است.

Print
130 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان