• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجرای 12 قرارداد سرمایه گذاری در سطح شهر/ کارت شهروندی با هدف ارتقاء رفاه شهروندان راه اندازی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجرای 12 قرارداد سرمایه گذاری در سطح شهر/ کارت شهروندی با هدف ارتقاء رفاه شهروندان راه اندازی می شود

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه:

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت: 12 قرارداد سرمایه گذاری در سطح شهر ارومیه در دست اقدام است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارویمه؛ رضا مشهدی کشتیبان با اشاره به اجرای   12 قرارداد سرمایه گذاری،  بیان کرد: کارهای اولیه برخی از این قراردادهای سرمایه گذاری چون احداث سرویس های بهداشتی جدید،  بسترسازی جهت ایجاد ایستگاه های ورزش در پارک ها،  راه اندازی زیپ لاین در پارک جنگلی و احداث بازارچه فرهنگیان انجام شده است .

وی احداث پل‌های عابر پیاده غیر مکانیزه،  احداث سرویس‌های بهداشتی مدرن، احداث پمپ بنزین، ساخت مجتمع تجاری، خدماتی و مسکونی اوریاد ، پروژه سیتادیوم، میدان امام(ره)،  شهرک ویلایی اسپیرو و مجتمع مسکونی و تجاری را ازجمله پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال اجرا درشهر ارومیه عنوان کرد.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه  در ادامه با اشاره به راه اندازی سیستم جامع الکترونیک حمل و نقل، بیان کرد:  ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه مجهز به سیستم های نوین پرداخت الکترونیکی کرایه و سامانه مانیتوریتگ می شوند.

وی افزود: همچنین در این سیستم به تدریج کارت‌های قبلی اتوبوس از چرخه خارج و کارت‌ شهروندی با تکنولوژی روز جایگزین آنها می‌شوند.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری  با اشاره به راه اندازی کارت شهروندی با هدف ارتقاء رفاه شهروندان گفت:  در این کارت  های شهروندی که بیشترخدمات شهری در آن آپلود شده و شهروندان می توانند از این کارت به عنوان کیف پول الکترونیکی هوشمند خریدهای خود را انجام دهند.

Print
408 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان