• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجرای «طرح استقبال از مهر» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجرای «طرح استقبال از مهر» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ داریوش نوری گفت:  با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس و لزوم ایجاد منظر و محیطی مناسب برای دانش آموزان و همچنین تاکید شهردار ارومیه مبنی بر ایجاد تمهیدات و آمادگی لازم جهت آغاز سال تحصیلی جدید، این سازمان طرح بازسازی و مرمت مسیر تردد و محوطه مدارس سطح شهر را در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت اکیپ مرمت و لکه گیری امور آسفالت این سازمان در مدارس سطح شهر ، اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای تدابیر مجموعه مدیریت شهری و با هدف ایمن سازی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مختلف در این مدارس با جدیت و تلاش عوامل فنی و اجرایی در حال اجرا است. 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از دیگر اقدامات و اهداف این سازمان در این طرح را،  مناسب سازی معابر و رفع نا همواری ها در مسیر و محوطه مدارس و تامین، حفظ ارتقای سلامت جسمی و روانی دانش آموزان برشمرد.

وی خاطر نشان کرد:  با اجرای مناسب برنامه‌های طرح استقبال از مهر، این سازمان درصدد آن است تا موجبات رضایتمندی شهروندان و همچنین ایجاد فضاهای مناسب و امن را برای دانش آموزان فراهم سازد.

Print
310 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان