• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارائه گزارش پنجمین جشنواره انگور در شورای اسلامی شهر ارومیه
Anonym

ارائه گزارش پنجمین جشنواره انگور در شورای اسلامی شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ ناصر رکاب، مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه در نشست ارائه گزارش پنجمین جشنواره انگور در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه 250 هزار نفر از پنجمین جشنواره انگور ارومیه در دهکده ساحلی چی چست بازدید کردند، افزود:    ۴۵ هزار دستگاه خودرو با عدم احتساب خودوهای پارک شده در بیرون از پارکینک ها به محل جشنواره ورود کردند.

وی با اعلام اینکه پنجمین جشنواره انگور برابر برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت خود کفا و بدون تحمیل هزینه های بر دوش شهرداری ارومیه  برگزار شد، تاکید کرد: این جشنواره با تلاش های بی وقفه پرسنل شهرداری و به ویژه نیروهای پرتلاش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه  بعد از 9 روز برگزاری به کار خود در سال جاری پایان داد.

رکاب با اشاره به  استقبال باشکوه از پنجمین جشنواره انگور، عنوان کرد:  در طول 9 روز برگزاری جشنواره انگور تمامی هتل ها  و مهمانسراهای شهر ارومیه مملو از مسافر بود و برای اولین بار تبلیغات اجاره ویلا در مسیر جشنواره مشاهده می شد.

وی ادامه داد:  در پنجمین جشنواره انگور 214  غرفه صنایع دستی، اقلام غذایی، انگور حضور داشتن و همچنین 9 ارگان دولتی استان نیز برای نشان دادن عملکرد خود در جشنواره  با برگزاری غرفه فعالیت  داشتند و همچنین برای 5 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.

مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه  با بیان اینکه برابر برنامه های ریزی صورت گرفته جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی اکیپ های شورای امربه معروف و نهی از منکر و نیز نیروهای پلیس پیشگیری در جشنواره انگور حضور داشتند، گفت:  همچنین در طول 9 روز برگزاری جشنواره انگور جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا هر روز یک شهید بزرگوار شهر ارومیه معرفی  شد و همچنین از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

وی اجرای برنامه های چون مسابقه آشپزی از مشتقات انگور، جشنواره بادبادک ها، مسابقه مولودی خوانی، آیین شستن پای پدران در راستای تکریم والدین، جشنواره آشیق ها، شب شعر ترکی و اورمیه هاواسی  را از جمله برنامه های فرهنگی در طول 9 روز برگزاری جشنواره انگور برشمرد.

به گفته رکاب جشنواره انگور امسال با انعکاس خبری سایت های و روزنامه های ملی  استانی  و خارجی  به پایان رسید به طوری که اخبار جشنوار بیش از  دو میلیون بازدید تلگرامی داشت و همچنین پنجمین جشنواره انگور از طریق شبکه های ملی و استانی از قبیل شبکه جام جم، شماو نسیم انعکاس یافت.

گفتنی است در پایان این نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از مدیر ارتباطات و بین المل و کارکنان روابط عمومی در برگزاری قدردانی نمودند.
Print
570 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان