• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارومیه به عنوان دومین شهر کشور صاحب امتیاز صدور ویزای الکترونیک شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ارومیه به عنوان دومین شهر کشور صاحب امتیاز صدور ویزای الکترونیک شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، روح الله حضرت پوردر تشریح این خبر گفت: این مجوز و امتیاز مهم با پی گیری ها و درخواست اینجانب و تلاش و موافقت آقای قشقاوی معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برای دومین بار در کشور به ارومیه اعطا شد.

وی افزود: این دفتر برای خارجیانی که از تمام نقاط دنیا بدون روادید وارد ایران و ارومیه میشوند، به مدت سه ماه روادید صادر خواهد  کرد.

حضرت پور گفت: این موضوع در شهریور ماه سال جاری و در حاشیه جشنواره انگور ارومیه رسما از سوی معاون وزیر اعلام شده بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این امتیاز برای استان امتیاز بسیارمهمی محسوب میشود، چرا که این اقدام موجب افزایش گردشگران، تجار و سرمایه گذاران  داخلی و خارجی به آذربایجان غربی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روادید فرودگاهی بخاطر ملاحظات امنیتی به تعدادی از کشورها صادر نمی شود و اتباع آن کشور ها باید به نمایندگی جهوری اسلامی در خارج از کشور یعنی سفارت ها و وسرکنسولگری ها مراجعه کنند، یکی از این کشور ها عراق است.

حضرت پور ادامه داد: وزارت امور خارجه همچنین با توجه به شرایط ویژه مرزی استان اجازه صدور این روادید از ارومیه را نسبت به مسافران، گردشگران و سرمایه گذاران عراقی اعطا کرده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امتیازات بدون شک در رونق کسب و کار استان تاثیرگذار خواهد بود.

Print
458 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان