• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استاندار آذربايجان غربي در گردهمایی منتخبين چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهرهاي استان: بايد با خدمت رساني بهينه، قدردان نعمت اعتماد مردم بود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استاندار آذربايجان غربي در گردهمایی منتخبين چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهرهاي استان: بايد با خدمت رساني بهينه، قدردان نعمت اعتماد مردم بود

وحيد جلال زاده در اين مراسم ، خطاب به منتخبين چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهرهاي استان گفت: منتخبين شوراهاي شهر، از نعمت جلب اعتماد مردم برخوردار شده و براي خدمتگزاري وارد عرصه مديريت شهري شده اند لذا بايد با خدمت رساني بهينه، قدردان اين نعمت باشند.

وي در ادامه با بيان اينكه اصل شورا، يك اصل مترقي در قانون اساسي است، افزود: شوراهاي اسلامي شهر و روستا بر اساس موازين اسلامي و قانون اساسي و در جهت رشد و تعالي ميهن اسلامي تشكيل شده اند كه اين از بركات و دستاوردهاي انقلاب است.

مقام عالي استان با تاكيد بر لزوم برگزاري جلسات مختلف آموزشي براي منتخبين شوراهاي اسلامي شهر و روستا در استان نيز گفت: خوشبختانه در دوره چهارم شوراها، بيشتر منتحبين از سطح تحصيلات و سوابق اجرايي قابل قبولي برخوردارند و اين يك نويد براي حركت در جهت رشد و توسعه همه جانبه در استان است.

جلال زاده در بخش ديگري از سخنان خود با برشمردن نعمات و دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي اظهار نمود: اولين نعمت انقلاب، نعمت بزرگ اسلام و تشكيل حكومت اسلامي است كه با پيروزي نهضت امام خميني (ره) در سال 57، اين عنايت و لطف الهي شامل حال ما شده است.

وي، نعمت وجود پيامبر اكرم (ص) را از ديگر نعمات بزرگ خداوند متعال دانست و افزود: افتخار ما اين است كه در نظامي زندگي مي كنيم كه پيرو آيين نبي مكرم اسلام، اين شخصيت برجسته عالم بشريت است.

استاندار آذربايجان غربي از انتخابات بعنوان يكي ديگر از نعمت هاي انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: انتخابات در نظام اسلامي، يك انتخابات مردمي است و ملت با آزادي كامل در آن شركت مي كنند در حالي كه بسياري از كشورهايي كه مدعي دموكراسي هستند از آن بي بهره اند.

جلال زاده در ادامه سخنان خود خطاب به منتخبين چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهرهاي استان گفت: امروز هيچ فرضي بالاتر از ساختن ايران عزيز بر زن و مرد ايراني وجود ندارد و بر همه واجب است كه در اين راستا تلاش نماييم.

وي، ميراث ماندگار حضرت امام خميني(ره) را تمدن اسلامي خواند و افزود: ملت بزرگ ايران امروز  پاسدار و پرچمدار تمدن اسلامي در ساحت بشريت است و انتظار مي رود اعضاي شوراهاي اسلامي بعنوان مديران شهري، نقش خود را در حفظ و تقويت اين تمدن بخوبي ايفا نمايند چرا كه پيشاني توسعه و سازندگي در كشور، شهرها هستند.

استاندار آذربايجان غربي همچنين به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص الگوي پيشرفت اسلامي-ايراني اشاره نمود و گفت: اعضاي شوراهاي اسلامي شهرهاي استان بايد رهنمودهاي رهبري در خصوص الگوي پيشرفت اسلامي-ايراني، سرلوحه كار خود قرار دهند.

جلال زاده ادامه داد: شوراي اسلامي شهر و مديران شهري، درالگوسازي و ترويج سبك زندگي اسلامي كه از تاكيدات مقام معظم رهبري نيز مي باشد، نقش بسزايي را ايفا مي كنند.

وي با تاكيد بر لزوم حفظ وحدت و همدلي در ميان مديران و مسئولان نيز گفت: هر كار ماندگاري كه در عرصه هاي مختلف به نتيجه رسيده است ناشي از همدلي، صفا و صميميت بوده است و هر جا اختلالي بوده بخاطر اختلاف و تفرقه بوده است لذا مسئولان و مديران استاني بخصوص مديران شهري بايد به دور از اختلاف، در جهت عمران و آباداني استان بكوشند.

مقام عالي استان همچنين داشتن نيت الهي در خدمتگزاري را موجب توفيق روافزون دانست و گفت: داشتن اخلاص و نيت الهي در كارها، توانمندي ها و ظرفيت ها را افزايش مي دهد همانطور كه مصاديق آن را در پيشرفت هاي امروز كشور شاهد هستيم.

جلال زاده رسيدگي به مناطق محروم را از اولويت هاي كاري مديران شهري و منتخبين شوراهاي اسلامي شهر و روستا عنوان نمود و افزود: بايد در جهت رفع مسائل و مشكلات مردم مناطق كم برخوردار و عمران و آباداني اين مناطق، تمام توان خود را بكار بگيريم چرا كه اين مردم، ولي نعمتان ما هستند و همواره براي دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب در صحنه حضور دارند.

وي همچنين، مردم داري، خوشرويي، دانايي و توانايي را از ديگر نكاتي دانست كه اعضاي شوراهاي اسلامي شهرهاي استان بابد به آنها توجه كافي داشته باشند.


Print
1008 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان