• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار شهرستان ارومیه از نهالستان دیگاله شهرداری ارومیه بازدید کردند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار شهرستان ارومیه از نهالستان دیگاله شهرداری ارومیه بازدید کردند

استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار شهرستان ارومیه به همراه دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار از نهالستان دیگاله بازدید و از نزدیک در جریان برنامه‌های مدیریت شهری برای گل‌آرایی شهر ارومیه در ایام نوروز و سال جدید قرار گرفتند.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در این بازدید بر ضرورت ایجاد گلخانه صنعتی بزرگ توسط شهرداری ارومیه تاکید کرد و گفت: این گلخانه میتواند نیازهای تمامی شهرداری‌های استان را تأمین کند و ما نیز از ایجاد این گلخانه حمایت می‌کنیم. 

وی همچنین با اشاره به اهمیت معرفی بزرگان و مشاهیر تاریخی، علوم دینی، ادب و هنر استان در دوره های مختلف، افزود: نیاز به وجود پارک مفاخر با رعایت استانداردها جهت معرفی بیشتر مفاخر استان در شهر ارومیه احساس می شود و شهرداری احداث این پارک را در برنامه کاری خود قرار دهد. 

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین استفاده بیشتر از ظرفیت و پتانسیل های استان و به ویژه شهر ارومیه در قالب المان‌ها و نصب در میادین شهر و استفاده از ظرفیت هنرمندان برای طراحی این المان‌ها تاکید کرد. 

معتمدیان در پایان با اشاره به فرارسیدن سال جدید، اظهار کرد: شهرداری ارومیه با طراحی و گل آرایی شهر، جلوه زیبای بهاری را برای مردم و مسافران نوروزی به ارمغان آورد.

در این بازید میدانی که ظهر امروز ترتیب یافته بود علی شایگان رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گزارشی از چگونگی نحوه تولید، پرورش و تکثیر گل‌های فصلی و درختچه‌های زینتی جهت کاشت در معابر همچنین زیباسازی فضای شهر در استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۳ ارایه کرد.

در این بازدید همچنین برنامه‌های آتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در خصوص افزایش سرانه فضای سبز، کمربند سبز و موانع و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استاندار آذربایجان‌غربی در این راستا دستوراتی را برای مسئولین زیربط صادر کرد.

Print
80 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان