• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: استفاده از توان سرمايه گذاران براي تقويت پايه هاي اقتصادي
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: استفاده از توان سرمايه گذاران براي تقويت پايه هاي اقتصادي

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ؛ قربانعلی سعادت در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه تجاری و تولید لباس های اسلامی اروم تکبیر فتح با اشاره به حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی در استان گفت: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از فعالین اقتصادی برای رشد و توسعه در استان است و از تمام افراد تلاشگر و ساعی در این راه حمایت می کنیم.

 

وی با تاکید بر ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان ،  بیان کرد: تقويت پايه هاي اقتصادي استان بايد با استفاده از تمام ظرفيت ها و بهره گيري از توان بخش خصوصي و سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي، براي تحقق اهداف پيش‌بيني شده انجام گیرد.

 

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصمیم جدی مدیریت استان آذربایجان غربی برای حمایت از فعالیت سرمایه گذاران در نقاط مختلف استان، اضافه کرد: بسترهای خوب حمل و نقل ریلی و هوایی، نیروی انسانی کافی و زمینه های مساعد سرمایه گذاری در این استان وجود دارد که این عوامل می توانند رغبت شرکت های سرمایه گذاری را بیشتر کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شهر سیلوانا با حضور سرمایه گذاران توسعه می یابد،  گفت: از تمام سرمایه گذاران و شرکت های بخش خصوصی برای توسعه شهر سیلوانا و پیشرفت این منطقه  برای  سرمایه گذاری دعوت به همکاری و و هم فکری می شود.






 

Print
820 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان