• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با شهردار ارومیه: میزان رضایت مندی از عملکرد شهرداری ارومیه بی نظیر است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با شهردار ارومیه: میزان رضایت مندی از عملکرد شهرداری ارومیه بی نظیر است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در دیدار با شهردار،معاونان و مدیران شهرداری ارومیه با یادآوری این نکته که شهرداری ارومیه در افکار عمومی شهر، جایگاه شایسته ای دارد اظهار داشت: یک دسته از مراجعان شهرداری، آحاد جامعه هستند که قصد دریافت خدمات را دارند که این دسته رضایت عمومی خود از مجموعه شهرداری را اعلام کرده اند.

وی افزود البته انتقاداتی نیز وارد است اما باید گفت که به اندازه ای که امروز از شهرداری ارومیه رضایت وجود دارد، در دروه های گذشته نبوده است.

سعادت کار شهرداری ارومیه را بسیار سنگین توصیف کرد و با توجه به عملکرد مثبت این مجموعه اظهار امیداوری کرد، این وضعیت تداوم یابد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه شهرداری ارومیه را به عنوان برند استان و مرکز آموزش مدیریت و خدمات دهی و نیز الگو گیری سایر شهرهای استان معرفی کرد و گفت: هر گونه افت در شهرداری ارومیه باعث افت در سایر دستگاهها و شهرداریهای سایر شهرهای استان می شود. لذا باید برای حفظ وضعیت مثبت فعلی در شهرداری ارومیه تلاش شود.

بر اساس این گزارش، محمد حضرت پور شهردار ارومیه نیز با ارائه گزارشی در مورد عملکرد سال گذشته شهرداری ارومیه تصریح کرد: در بدترین وضعیت اقتصادی و علیرغم مشکلات اقتصادی و مالی شهرداری تلاشهای همکاران شهرداری به ثمر نشست و رضایت مردم را به بار آورد.

وی اضافه کرد: بر اساس نظر سنجی ها رضایت مندی مردم نسبت به سال 92، 3/5 درصد رشد را شاهد بوده ایم و علیرغم کاهش درآمدها 900 میلیارد تومان پروژه عمرانی در ارومیه اجرا کردیم.







Print
1029 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان