• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اصغرزاده : تعامل تنگاتنگ شورای اسلامی شهر و شهرداری یکی از مهمترین موفقیت ها در پیشبرد عمران و آبادانی شهر ارومیه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اصغرزاده : تعامل تنگاتنگ شورای اسلامی شهر و شهرداری یکی از مهمترین موفقیت ها در پیشبرد عمران و آبادانی شهر ارومیه است

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: شوراهای شهر موتور محرکه افزایش فعالیت های عمرانی در شهرها هستند که با کمک به مدیریت شهری در تحول عمران و آبادانی شهرها نقش بسزایی دارند.

رئیس شوراهای اسلامی استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره دوم و سوم اظهار کرد: عملکرد تحسین برانگیز شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره دوم و سوم سبب شد جایگاه و منزلت شورا در جامعه نمود بالا رود و کاندیداتوری بیش از۲۵۰ نفر از فرهیختگان جامعه نشان از اهمیت این نهاد مردمی دارد.

رسول اصغرزاده در ادامه سخنانش افزود: امروزه پل سازی و ساخت تقاطع های غیر همسطح در ارومیه به نوعی سایر فعالیت ها و عملکردهای شهرداری را تحت الشعاع قرار داده و ساخت و بهره برداری ۹ تقاطع غیر هم سطح در دو سال اخیر نشان از رشد و بالندگی مجموعه مدیریت شهری ارومیه دارد.

وی گفت: تعامل تنگاتنگ شورای اسلامی شهر و شهرداری یکی از رمزهای موفقیت در عمران و آبادانی شهر است که نقش اجرایی شهرداری در کنار نقش نظارتی شورا در مجموع رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت و این امر در ارومیه به خوبی نمایان است.

شوراهای اسلامی شهر و روستا از سال ۱۳۷۸ در کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند، آذربایجان غربی دارای ۶۳۰۰ عضو شوراهای شهر و روستاست.

Print
828 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان