• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اظهارات اعضای شورای اسلامی ارومیه اولین جلسه شورای اداری شهردای در صحن شورا

اظهارات اعضای شورای اسلامی ارومیه اولین جلسه شورای اداری شهردای در صحن شورا

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ محمد خالد حاتمی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه شورای اداری شهرداری با  شورای پنجم بیان کرد: تعامل و هم دلی بین اعضای شورای اسلامی و شهرداری ارومیه همواره برای توسعه شهر ارومیه یک نیاز است.

وی با بیان اینکه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه  به چشم اندازهای توسعه  نگاه ویژه کرد، اظهار کرد: مقوله سرمایه گذار و گردشگری را  باید در عمل دید  و باید  آنها را شناخت و ابعاد مختلف ان را شناسایی کرد .

حاتمی با اشاره به  نقش مردم در مشارکت های مدیریت شهری، اظهار کرد:  مشارکت مردم در تمام حوزه های مدیریت شهری باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این مهم باعث کاهش هزینه های شهری  می شود.

وی استفاده از حمل و نقل عمومی در سطح شهر ارومیه،  اتحاذ راهکارهای جهت حذف نمک هنگام یخ زدایی  با هدف کمک به حفظ محیط زیست، پرهیز از جزیره ای عمل کردن را  از اولویت ها در دوره پنجم  شورا برشمرد.

توجه به اقتصاد مقاومتی و خرید محصولات داخلی

  علیزاده امام زاده،  عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه شورای اداری شهرداری با منتخبین شورای پنجم، گفت:  انتظار دارم  مدیران سازمان های شهرداری،  مدیران روابط عمومی متخصص را انتخاب کنند تا بستر های تعامل با رسانه های مختلف برای آن سازمان تحقق یابد.

وی بر  اجتناب اسراف و تبذیر در بدنه مدیریت شهری،  توجه به معیشت کارمندان، توجه به تخصص و انتصاب  افراد در پست های شهرداری  و اقتصاد مقاومتی و خرید محصولات داخلی  در دوره جدید تاکید کرد.

تعامل  و  همدلی در دوره پنجم

ابراهیمی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  نیز در این جلسه تعامل و هم دلی و مشارکت یکدیگر  در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه  مطرح کرد و گفت: امید با تعامل  و هم دلی  شاهد ارائه خدمات ارزنده  برای شهروندان باشیم.

آغاز دوره پنجم شورای اسلامی با انضباط مالی

بخشایشی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه جلسه گفت: آغاز دوره پنجم شورای اسلامی با انضباط مالی آغاز شود.

وی بیان کرد: کسب درآمد های پایدار با توجه به مقوله سرمایه گذاری و ساخت و ساز در بخش مسکن، پرداخت حقوق پرسنل، تولید انرژی خورشیدی و استحصال انرژی از پسماندهای شهری و سلول های خورشیدی راه اندازی خط ایرلاین، هوشمند سازی خدمات و راه اندازی تراموای شهر ارومیه  در این دوره  مورد توجه  قرار گیرد.

توجه به کیفیت و سرعت پروژه های عمرانی همزمان با کمیت آن

پناهی،  عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در  اولین جلسه شورای اداری شهرداری با شورای پنجم بیان کرد:  خواندن علنی رایم در خصوص انتخاب محمد حضرت پور به عنوان شهردار ارومیه برای تعامل و همراهی بود.

وی افزود: انتقاد از شهرداری به معنای نادیده گرفتن تلاش کارکنان شهرداری و مدیران آن نیست.

پناهی گفت: در این دوره حقوق پرسنل شهرداری و پیمانکاران به صورت جدی پیگیری شود .

وی بیان کرد: همچنین در دوره جدید پنجم شورا در پروژه های در دست اجرا به کیفیت و سرعت آن همزمان با کمیت توجه شود.

تکریم ارباب رجوع

نقشین، عضو دیگر شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه  بر تکریم ارباب رجوع، توجه ویژه به توسعه مراکز فرهنگی و مساجد، جذب نیرو متناسب با بافت جمیعت،توجه به ساخت مدرسه با جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و جلوگیری از روند نابود شدن باغات شهر ارومیه  در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه باید بیش از پیش تاکید کرد.

Print
663 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان