• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام خواهد شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی با اشاره به آغاز اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس ملکی شهرداری ارومیه به مرز مهران، افزود: برابر دستور شهردار محترم ارومیه، تعداد ۲۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها به مرز مهران اعزام شدند و تعداد۲۰ دستگاه دیگر نیز ظرف دو روز آینده اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها تا ۲۵ شهریور ماه در مرز مهران مستقر و به زائران اربعین حسینی خدمات‌‎رسانی خواهند کرد، عنوان کرد: همچنین یک دستگاه مینی‌بوس امداد فنی به همراه یک تیم متخصص امورات خدمات فنی، پشتیبانی و نظارتی این ناوگان اعزامی را عهده‌دار خواهند بود.

سعیدآبادی به آماده‌سازی و کنترل فنی اتوبوس‌های ملکی قبل از اعزام نیز اشاره کرد و گفت: تمامی اتوبوس‌ها قبل از اعزام توسط نیروهای خدمات فنی مورد بازدید کامل و رفع اشکالات فنی قرار گرفتند و نکات قابل توجه و حائز اهمیت مبنی بر الزامات رعایت مقررات تردد جاده‌ای با محوریت خدمت ایمن و بی‌خطر از سوی کارشناسان راهور و پلیس راه به رانندگان یادآوری و آموزش های لازم ارائه شده است.

Print
183 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان