• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) در یک ارتباط مستقیم با مردم  پاسخگوی مطالبات و مسایل آنها شدند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) در یک ارتباط مستقیم با مردم پاسخگوی مطالبات و مسایل آنها شدند

در آستانه روز ملی شوراها؛

در آستانه روز ملی شوراها؛ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) در یک ارتباط مستقیم با مردم  پاسخگوی مطالبات و مسایل آنها شدند.
 

به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز ملی شوراها و در جریان برپایی میز خدمت در محل اقامه نماز جمعه مصلی امام خمینی(ره)؛ رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همچنین دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه طی دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم پاسخگوی مسایل، مطالبات و درخواست‌‌های آنها شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه در این میز خدمت که جمعی از مدیران این شهرداری نیز حضور داشتند پس از شنیدن مسایل مطروحه از سوی مراجعین و بررسی مشکلات آنها، دستور پیگیری‌های لازم را جهت رفع مسایل و مشکلات صادر کردند.

نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی و امام‌ جمعه ارومیه اقامه شد .

شایان ذکر است که نقی کریمی رییس شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت روز ملی شوراها،  پیش از خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه به ایراد سخنرانی پرداختند.

Print
208 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان